(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜRKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜRKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ölme şairim şirlerde güller açsın dilinde... o gün geldiğinde nasılasa öleceğiz sen yazmazsan ben okumazsam nice olur halim hadi bırak isyanı yaz güzellikleri bak bahar geldi, çiçekler derelim hadiiiii gariiiii
Doğduğum gün ağlamışım Kötülüğe çirkinliğe Ölürken de gülmeliyim Gidiyorum güzelliğe. ==================== Fani Dünya ağlatır, Ebedi hayat güldürür .. O yüzden vefat eden insanın görünüşü pembe gül gibidir. Yüreğin var olsun Değerli Şair Dost .
Anam orda , babam orda Ninem orda, dedem orda Peygamberim Ashap orda Ölürken de gülmeliyim Rabbim hep gülmek nasip etrsin.Hayırlısı ile inşallah..Tebrikler...Selam ve saygılar..
Ölüm bir son bitiş değil Bir hayatın başlangıcı Bunu anlamayan gafil Ölürken ben gülmeliyim. çok hoş tu bunu anlayana.. ne demiş yunus.. aşıklar ölmez.(hak aşığı) ölen beden imiş...diyor ya.. kutlarım efendim sizinki de öyle.. saygılarımla..
Ölüm bir son bitiş değil Bir hayatın başlangıcı Bunu anlamayan gafil Ölürken ben gülmeliyim. KEŞKE GERÇEKTEN DE GÜLMEK NASİP OLSA, AĞLAMAK YANMAK DA VAR GİDİŞİN SONUNDA TEBRİKLER ŞAİR
Doğduğum gün ağlamışım Kötülüğe çirkinliğe Ölürken de gülmeliyim Gidiyorum güzelliğe. ======================= Ölüm fanilikten bakiliğe geşiçtir. Mükemmel ve anlamlı şiirlerin gönlümüzü nur gibi aydınlatıyor. Güzel eserlerinden feyyiz alıyoruz. Kalemin daim olsun gönüldaşım. Saygı ve selam.
Bende hep böyle düşünürüm,dile getirmişsiniz sanki benim duygularımıi.Hayat bir sınav en iyi derecede bitirip iyi derece ,diplomayı alıp elimize glümseyerek gitmeliyiz bencde ebediyete. Tebrikler güzel bir anlatımdı.
İnsan her daim ölümü hissetmeli,
Teşekkürleri
Tebrikler............saygılarımla