Farkın damısın? Bir sana kendimi adayamadım… Hissedemedim kalbimde seni… Varla yok gibi… Özleyip de özlememek olsan gerek… Bilip de bilmemek gibi… İsteyip de istememek gibi… ……olsan gerek… ……ne bileyim… bir acayipsin sen içimdeki sevgili…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
& GİBİ & şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
& GİBİ & şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatin ortalarinda kalakalmak bazen... yorum yapilamayacak ne cok sey de oluyor su alemde... Duygulariniz sizi hep beslesin ümit ederim. Dostca kaliniz , saygilarimla.
sayın ozan bey benim profil resmimle degilde,ilgilenecekseniz şiirlerimle ilgilenin.sizin profilinizdeki resmin beni rahatsız ediyor desem değiştirecekmisiniz.lütfen biraz daha ciddi olalım
Sevgili Ayşe Ceylan Ezgi Dilan, nasıl hitap etsem acaba hepsi birbirinden güzel:) Neyse ben AyCeZDi diyeyim bari:) Evet "Farkında MISIN" dedim "FARKINDAYIM" demişsin, ee neden peki "Farkında mısın" yapmıyorsun:) Tabii sen bilirsin, sevgilerimle...
Hoş bir şiir ve ne güzel bir Ayşe daha ama doğrusu benim bir Ayşe'den uyarı yapmamla ilgili dilim yandı, artık cesaret edemiyorum:) Göçmen kuş dost, sen de "Farkında MISIN"!:) Huyum kurusun, gene duramadım işte, umarım bu kez bu Ayşe tarafından yanlış anlaşılmam:) Tebrikler ve sevgiler sevgili Ayşe Ceylan.
Farkın damısın… Bir sana kendimi adayamadım… Hissedemedim kalbimde seni… Varla yok gibi… Özleyip de özlememek olsan gerek… Bilip de bilmemek gibi… İsteyip de istememek gibi… ……olsan gerek… ……ne bileyim… bir acayipsin sen içimdeki sevgili…
yorum yapilamayacak ne cok sey de oluyor su alemde...
Duygulariniz sizi hep beslesin ümit ederim.
Dostca kaliniz , saygilarimla.