(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bil ölmeden. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bil ölmeden. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hangi bağın bağzanısın şimdi sen, Nerde bağın, nerde dalın söyle sen, Özledi gönlüm seni, sevdim de ben, Sevdalıyım ben sana, gel ölmeden.
Of kara bahtım, beni ettin viran, Kör talihim, bahtıma vermiş hazan, Bunca zaman geçti, nasıl ağlaman, Sevdalıyım âş-k_ile, bil ölmeden. ............................ Şiir güzel olmuş Kutlarım efendim
Of kara bahtım, beni ettin viran, Kör talihim, bahtıma vermiş hazan, Bunca zaman geçti, nasıl ağlaman, Sevdalıyım âş-k_ile, bil ölmeden. ================================= Mükemmel bir eserdi üstadım. Güzel bir aruz çalışmasıydı. Anlam ve ölçü mükemmeldi. Saygın kaleme saygı ve selam.
Yâr diye sevdim seni,yıllarca ben, Âşkla yanıp durdu gönül gülmeden, Nerde yaşarsın seni görmem neden, Sevdalıyım ben sana gel ölmeden.
HEM SİTEM HEM SEVGİ GÖSTERİSİ VAR ŞİİRDE...HER ZAMANKİ GİBİ BAŞARILI BİR ÇALIŞMA ÜSTADIM.. YÜREKTEN KUTLARIM GÜZEL ESERİNİZİ...ÖLMEDEN GELİR İNŞALLAH BEKLENEN..SAYGILAR..
Yâr diye sevdim seni,yıllarca ben, Âşkla yanıp durdu gönül gülmeden, Nerde yaşarsın seni görmem neden, Sevdalıyım ben sana gel ölmeden.
Yüksel Abiçiğim eline yüreğine sağlık..bu dizeler okunur of denir ..sonra bir of bu dizeye yetmez derinden iki of daha denir ..aslında o da yetmez...of be abi oflattın beni...saygılarımla
Âşkla yanıp durdu gönül gülmeden,
Nerde yaşarsın seni görmem neden,
Sevdalıyım ben sana gel ölmeden.
güzel bir çalışma kutlarım hocam saygılar selamlar