Katı yağdan uzak dur Izgaraya talim edelim Kırmızı et çok zararlı Zebzeye mehil edelim
Bol bol su içip te gel Tavuk ve balık yiyelim Akşamdan akşama gel Yürüyüşe de gidelim
Ekmeği yeme yemekte Yağ zarar olur yürekte Su olmalı çok böbrekte Sağlığa perhiz edelim
Adnan ŞAHİN
==================================== Sen hangi baharın yagmurunda yagan yagmursunki, Gönlüme yagdında kurumuyorsun. Sen ne hoş bir şairsin ki, Eksiksiz herşeyi yazıyosun.....Kırgınım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Perhiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Perhiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gel gönül gel seninle Sağlığa perhiz edelim Yarın olsun sabah ile Sağlığa perhiz edelim ========================== Usta kalem her alanda öğüt vermeye devam ederken, bizlere de okumak düşer. Mükemmeldi üstadım. Saygı ve selam.
Harikasın abican. Savaşlardan giryosun, aşkları anıyosun. Hüzünlere yer veriyosun, şimdi saglıga ve yiyeceklere yer verdin... .............................................. Sen hangi baharın yagmurunda yagan yagmursunki, Gönlüme yagdında kurumuyorsun. Sen ne hoş bir şairsin ki, Eksiksiz herşeyi yazıyosun... ......................... bu dizelerde benden abime gelsin ...................
Kıymetli dost güzel yorumunu şiirimin altına ekeldim..beni mutlu etti dizelerin..Allah ta seni mutlu etsin dilerim ..en derin sevgi ve saygılarımı yolluyorum sana....
Çok güzel bir şiir daha sizden..her zamanki gibi net cümleler..evet spor hem sağlık için hemde dertler için en güzel ilaç rejim de ardısı..tebrikler usdat.saygılar..
Yağ zarar olur yürekte
Su olmalı çok böbrekte
Sağlığa perhiz edelim
ÇOK GÜZEL KONU VE GÜZEL ŞİİR KUTLARIM ŞAİRİ