Ne zaman ki adımlar seninle büyüdü Bil ki sevgim de çoğalır gönlümde. Oturma taşlara, Kalk çamurlardan Üşütme ruhunu…
Varsın dünyanın cebini doldurmasın, Cebime uzanan elimdeki liralar… Varsın acılar denizinin kanlarını silemesin Şu elimdeki üç kuruşluk çaputlar. Varsın karanlık geceleri sarsın Gün ışığından da korkmayan kötülük.
Kalk hadi, Ya benim ellerimi tut Ya da kendi ellerinde elimi hisset… Dünya denen çarkın dişlisi korksun Eritir diye yüreğindeki kordan. Bak yüreğine, bir bak da Sonra koş ışıksız yollara…
Yüreğinde senden büyük öfke var, Yüreğinde senden büyük bir hak var.
Yüreğinde yok etme varlığını…
Yumruğunun içinde sevgi olsun, Yumruğunun içinde umut olsun Yumruğunun içinde gücün olsun Ki diyesin dünyaya: Ben de varım bu hayat savaşında!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kaymasın Hayat Avuçlarından şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kaymasın Hayat Avuçlarından şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
büyük yada küçük herkesin sevgiye şefkate ihtiyacı vardır hepimizin içinde biraz cocukluk mutlaka vardır buşiiri büyük küçük tüm çocuklar adına okuyup yorumyazdım kutlarım saygılar efendim mutlu kalın
Yumruğunun içinde sevgi olsun, Yumruğunun içinde umut olsun Yumruğunun içinde gücün olsun Ki diyesin dünyaya: Ben de varım bu hayat savaşında! umutla ve azimle devam. tebrikler.
Kalk hadi, Ya benim ellerimi tut Ya da kendi ellerinde elimi hisset… Dünya denen çarkın dişlisi korksun Eritir diye yüreğindeki kordan. Bak yüreğine, bir bak da Sonra koş ışıksız yollara…
Yüregimi dagladi dizeler gözlerime yaslar doldu,tebrik ederim sevgili serap hanim duyarli yüreginizi ve siirinizi,muazzam bir siirdi bir okadarda muhtesem,sevgilerimle..
buşiiri büyük küçük tüm çocuklar adına okuyup yorumyazdım kutlarım saygılar efendim mutlu kalın