(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........YOL ARKADAŞIMDIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........YOL ARKADAŞIMDIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ama sen yoksun artık yol arkadaşım Türküler birlikte söylenince güzeldi.
SİZE YORUM YAPMAK BENİM NE HADDİME,AMA ÇOK GÜZEL DİZELERDİ,ÇOK GÜZEL ANLATMIŞTI YÜREKTEN GEÇENİ...BELKİ SİZİN YÜREĞİNİZDEN BELKİ DE DEĞDİ BENİM YÜREĞİMDE BİR YERLERE YAKTI KAVURDU GEÇTİ.....YÜREĞİNİZE SAĞLIK GERÇEKTEN MÜTHİŞTİ SEVGİYLE KALIN..
Sevdalıydık "İnsana Dağa taşa Uçan kuşa Yaratana Hem de delicesine Ölürcesine sevdalıydık Vatana"
Bu dizelerinize izninizle şimdi dilimden dökülenleri eklemek istiyorum:
Vatan hainine çıktı adımız Gurbet ellerde kaldı ölümüz
Değerli Şair, tüm okuduğum şiirlerinizde görülen ustalığınız, etkileyici anlatım gücünüz bu şiirinizde de niteliğinden hiç bir şey yitirmiyor. Sizden çok şey öğrendim. Daha çok şey öğreneceğimi ümit ediyorum. Teşekkürlerimle.
Ama sen yoksun artık yol arkadaşım Türküler birlikte söylenince güzeldi
Yüreğinizden derin izleri kalmış bu gitmelerin... Sevilen unutulmaz kolay kolay.. Allah sabın versin ne diyeyim., gideni, her zaman bir meftaya benzetirim de...
Ama sen yoksun artık yol arkadaşım Türküler birlikte söylenince güzeldi ................ Evet, bu yol arkadaşlığı böyle... Çok güzel bir şiir olmuş, hüzünle sarmalanmış dizeler, var olun tebriklerim gönülden.
Biz bizi çok sevdik Bizden de çok hürriyeti Korkusuz gecelerde sevişmek Aydınlık sabahlara uyanmaktı Gönlümüzün niyeti --------------------- Güzel bir şiir okudum yazan yüreğe sağlık efendim.
yalnızlığı neden sevmeyiz hiçbirşeyin tadı olmazda ondan bir fincan kahve içerken bile yanında biri varsa güzeldir türkülerimizde öyle tabi kutluyorum şiirinizi yüreğinize sağlık.
Ama sen yoksun artık yol arkadaşım Türküler birlikte söylenince güzeldi .... Evet birlikte söylenince. Olmayınca türkülerinde tadı yok. Güzel bir şiir okudum. Sevgi ve saygılarımla.
x adamus tarafından 4/13/2009 10:02:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
o kadar narin ve içten ki dizeler hani tutsan kırılacak gibi yol arkadaşları yolları ayırıyorlar bazen paylaşılanlar güzelse daha can yakıyor ama sen yüreğine dayan be gülüm yüreğini tüketme yeter ki
Yine de biliriz sevmeleri Biliriz Memleketimin Her köşesinden Bizi anlatan türküler dermeleri
Ama sen yoksun artık yol arkadaşım Türküler birlikte söylenince güzeldi
Bazen istemeden yollarımız ayrılır, sevdiklerimiz bir yerde biz bir yerde ama yürekteki sevgiler bitmedikçe ayrılan sadece yollar olur, sevdiklerimiz bize sevgisiyle her daim eşlik ederler şairem...Harika bir paylaşımdı duygularınıza yön veren kaleminize tşkler sevgimle kalın ...saygılar...
Ama sen yoksun artık yol arkadaşım Türküler birlikte söylenince güzeldi harika bir şiir okudum sabah sabah yüreğine saglık şiir dostu kalemini daim olsun saygılarımla zaralıcan
Yine de biliriz sevmeleri Biliriz Memleketimin Her köşesinden Bizi anlatan türküler dermeleri Ama sen yoksun artık yol arkadaşım Türküler birlikte söylenince güzeldi.....bir elin nesi var iki elin sesi var derler..türkülerimizde öyledir...ana südü gibi taze ana südü gibi temizdir....saygılarımla efendim
Sevdalıydık İnsana Dağa taşa Uçan kuşa Yaratana Hem de delicesine Ölürcesine sevdalıydık Vatana bir kısmını aldığım şiiriniz bütünüyle şiirdi, güzeldi...haz aldım her bir mısrasından...teşekkürler, tebrikler Pervin hanım...saygımla..
oktayzerrin tarafından 4/12/2009 5:05:42 AM zamanında düzenlenmiştir.
Türküler birlikte söylenince güzeldi.
SİZE YORUM YAPMAK BENİM NE HADDİME,AMA ÇOK GÜZEL DİZELERDİ,ÇOK GÜZEL ANLATMIŞTI YÜREKTEN GEÇENİ...BELKİ SİZİN YÜREĞİNİZDEN BELKİ DE DEĞDİ BENİM YÜREĞİMDE BİR YERLERE YAKTI KAVURDU GEÇTİ.....YÜREĞİNİZE SAĞLIK GERÇEKTEN MÜTHİŞTİ SEVGİYLE KALIN..