(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Konu sevda olunca şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Konu sevda olunca şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan bazan çocuklaşıyor... Yeri geliyor hırçınlaşıyor... Zaman zaman bencilleşiyor... Arada bir gururuna yeniliyor... Herhâlde kıskandığı da oluyor...
Çogu zaman duygular dolup taştığından, Kişi kendini bile tanıyamıyor!!
Yine de sevdasindan vazgecmiyor...
Sevgili arkadaşım. Gerçekten mükemmel dizeler yürekten kutluyorum. Sevda Ruh işidir. Ruha gem vurulmaz. akılı kontrol altına alsanız da ruh hırçındır yeri gelir asileşir. Bu elinizden olmayan bir duygudur. Işıktır. Işığı hapsetseniz bile engel olamazsınız. Bu nedenle insan sevdalanmaya görsün çocuklaşır, dalı budağı kesilmiş hal alır. Tekrar kutluyorum. Saygı ve hürmetlerimle.
İnsan bazan çocuklaşıyor... Yeri geliyor hırçınlaşıyor... Zaman zaman bencilleşiyor... Arada bir gururuna yeniliyor... Herhâlde kıskandığı da oluyor...
Çogu zaman duygular dolup taştığından, Kişi kendini bile tanıyamıyor!!
İnsan bazan çocuklaşıyor... Yeri geliyor hırçınlaşıyor... Zaman zaman bencilleşiyor... Arada bir gururuna yeniliyor... Herhâlde kıskandığı da oluyor...
BU ANLAMLI DİZELERİ YAZAN YÜREĞİ KUTLARIM. SAYGILARIMLA...
İnsan bazan çocuklaşıyor... Yeri geliyor hırçınlaşıyor... Zaman zaman bencilleşiyor... Arada bir gururuna yeniliyor... Herhâlde kıskandığı da oluyor...
Çogu zaman duygular dolup taştığından, Kişi kendini bile tanıyamıyor!!
Yine de sevdasindan vazgecmiyor...
SEVDANIN KARAKTERİNDE BUNLAR VAR, VAZ GEÇMEYİN,SEVGİNİZ DAİM OLSUN. SEVGİ VE SELAMLAR.
vay vay vay giderken bıraktığım asmalar üzüm olmuş....
valla kutlarım hülya...
seni edebiyat defterinin parlayan yıldızlarından olduğunu görmek ne güzel... inşallah bu şiir aleminin en büyük yıldızı olduğunu görmekte nasip olur...
sayfaya bi daha geldiğimde de öyle olur heralde...
İnsan bazan çocuklaşıyor... Yeri geliyor hırçınlaşıyor... Zaman zaman bencilleşiyor... Arada bir gururuna yeniliyor... Herhâlde kıskandığı da oluyor...
Çogu zaman duygular dolup taştığından, Kişi kendini bile tanıyamıyor!!
Yine de sevdasindan vazgecmiyor...
canım arkadaşım emeğine sağlık,ne sevdasız oluyor,evet ne vaz geçiliyor.inan sevda değil mi ? bizi mutlu eden sevda değil mi?bizi bazan ölümlere kadar götüren,mutluluk ise çobuk biten, sevda değil mi? mecnunu çöllere düşüren sevda deği lmi? ferhatta dağları deldiren sevda değil mi? keremin gözünden mil çektiren sevda daha ne sevdalar benim bildiğim,birbirine kavuşan dsevda yok kavuşsa zaten sevda olmaz sevda yakar, kanatır ,acıtır yoksa adı sevda olurmu? gül ile kanı ben sevdaya benzetiyorum.yüreğine sağlık canım yürekten kutluyorum seni,tebrikler.selam ve saygılar.
İnsan bazan çocuklaşıyor... Yeri geliyor hırçınlaşıyor... Zaman zaman bencilleşiyor... Arada bir gururuna yeniliyor... Herhâlde kıskandığı da oluyor...
Çogu zaman duygular dolup taştığından, Kişi kendini bile tanıyamıyor!!
İnsan bazan çocuklaşıyor... Yeri geliyor hırçınlaşıyor... Zaman zaman bencilleşiyor... Arada bir gururuna yeniliyor... Herhâlde kıskandığı da oluyor...
Çogu zaman duygular dolup taştığından, Kişi kendini bile tanıyamıyor!!
Yine de sevdasindan vazgecmiyor...
çok haklısınız harika bir şiir okudum sevgi ve şirlekalın
"Çogu zaman duygular dolup taştığından, Kişi kendini bile tanıyamıyor!!
Yine de sevdasindan vazgecmiyor..."
Şiir sevda olunca...Yine hoş ve aşka dair ve sevda kokusuyla yazılmış enfes dizelerdi...Yine özletirdi geçmişe dair sevdamı ve akabinde gönlüme düşen dizeleri ve güzel yüewği kutladım
İnsan bazan çocuklaşıyor... Yeri geliyor hırçınlaşıyor... Zaman zaman bencilleşiyor... Arada bir gururuna yeniliyor... Herhâlde kıskandığı da oluyor... --------------------------------------------
...KONU SEVDA OLLUNCA......
"KONU SEVDA OLUNCA..." AFFEDİLMEYEN KABAHATLAR KÜÇÜK BİR KUSUR GİBİ KARŞILANIRLAR... VE SEVDALARLA GÜNAHLAR, YENİ BAŞTAN TARTILIRLAR !... GURURLAR...GURURLAR... HELE AŞK UĞRUNA GURURLAR ARZULAR YÜZÜNDEN AŞINIRLAR !... YA ÇOĞU ZAMAN DUYGULAR, ISLANIP ISLANIP KURURLAR ATEŞ ALTINDAYKEN RUHLAR !..... GÖZ BAKINCA GÖRÜR OLUMSUZU YÜREK BAKINCA GÖRMEZ EN KÖTÜ HUYU ! AŞIKSA ŞAYET İNSAN OĞLU DÜŞÜNEMEZ,İNKAR EDER HER DOĞRUYU !..... "KİŞİ KENDİNİ BİLE TANIMIYOR..." SONUNDA NASIL TANIR Kİ HİÇ BİR AŞK YAŞAMAMIŞSA HERKESİN TANIDIĞI BİR DOĞRUYU ! O BİR TANIMIŞ OLSA TERZİNE DÖNERDİ AMA, İŞTE O ZAMAN MUTLAKA ! BU GÜZELİM D Ü N Y A !..... ------------------------------------------------ MANTIKLI FARAZİYELER... DUYGU DOLU DÜŞÜNCELER... ŞİMDİKİLER... VE ÖTEKİLER... AŞK'TAN ÖNCE VE AŞK'TAN SONRA SÜREKLİ DEĞİŞİR DÜŞÜNCELER KURALLILIKTIR HER ANLAM BURDA KURALSIZ YAŞANAN AŞKLAR DA............. -------------------------------------------------- GÜZELDİ DÜŞÜNCELER !... TEBRİK VE TEŞEKKÜRLER !.................
Onatça tarafından 4/14/2009 6:48:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
İnsan bazan çocuklaşıyor... Yeri geliyor hırçınlaşıyor... Zaman zaman bencilleşiyor... Arada bir gururuna yeniliyor... Herhâlde kıskandığı da oluyor...
Çogu zaman duygular dolup taştığından, Kişi kendini bile tanıyamıyor!!
Yine de sevdasindan vazgecmiyor... ............................... Şiir hoş olmuş Kutlarım
SEVDALARIMIZ yeri gelir eş olur , yeri gelir evlat olur, yeri gelir anne ,olur baba olur , kardeş olur, heR ne oursa olsun ama , VAZGEÇİLMEZ OLUR sevgiler selamlar gurbet kuşuna
refikaertekin tarafından 4/12/2009 8:59:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
evet konu sevda olunca tipki dediginiz gibi oluyor insan ..... ama cok güzel bir duygu sevda denilen sey,,,,,, bahar tadinda sevdalar dolsun yüreginize,,,, saygilar,,,,,
İnsan bazan çocuklaşıyor... Yeri geliyor hırçınlaşıyor... Zaman zaman bencilleşiyor... Arada bir gururuna yeniliyor... Her hâlde kıskandığı da oluyor...
Çogu zaman duygular dolup taştığından... Kişi kendini bile tanıyamıyor!!
İnsan bazan çocuklaşıyor... Yeri geliyor hırçınlaşıyor... Zaman zaman bencilleşiyor... Arada bir gururuna yeniliyor... Her hâlde kıskandığı da oluyor...
Çogu zaman duygular dolup taştığından... Kişi kendini bile tanıyamıyor!!
Kısa ama çok anlamlı...
Kudretli kaleminizden büyük haz duyarak harika şiirinizi okudum kaleminizin kudreti hiç bitmesin
Bu içten dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
çok zaman duygularımız ge mvurarak bir yere kadar ama öyle bir nokta gelir ki elimizden çıkar kendi biz yönlendirir...sevgi bu..hiç belli olmuyor gülee dikened konuyor önemli olan kendinin huzur bulması..harika bir şiirdi,,,Yüreğinize saglık..selamlarımla..
sayın şairim ellerin yüreğine sağlık farklı bir çalışma olmuş kutluyorum sizi . seven insanı severim ister çocuk olsun,ister büyük seven insanı severim ister akılı olsun,ister deli seven insanı severim ona sevgiyi verenden dolayı..sevgiyle kalın.
Her ne olursa olsun duygularımıza mantığımız ve muhakeme yeteneğimizle gem vurabildiğimiz ölçüde sorunlarımızın üstesinden gelebilme şansına sahip olabiliriz ancak.Aksi durum bize hep hüzün,mutsuzlukve huzursuzluk olarak geri döner. Kutluyorum Hülya.Selâm ve sevgiyle.
Yeri geliyor hırçınlaşıyor...
Zaman zaman bencilleşiyor...
Arada bir gururuna yeniliyor...
Herhâlde kıskandığı da oluyor...
Çogu zaman duygular dolup taştığından,
Kişi kendini bile tanıyamıyor!!
Yine de sevdasindan vazgecmiyor...
Sevgili arkadaşım. Gerçekten mükemmel dizeler yürekten kutluyorum. Sevda Ruh işidir. Ruha gem vurulmaz. akılı kontrol altına alsanız da ruh hırçındır yeri gelir asileşir. Bu elinizden olmayan bir duygudur. Işıktır. Işığı hapsetseniz bile engel olamazsınız. Bu nedenle insan sevdalanmaya görsün çocuklaşır, dalı budağı kesilmiş hal alır.
Tekrar kutluyorum.
Saygı ve hürmetlerimle.