RAĞMEN Her şeye rağmen tutunmak Hayata, Rüzgara,doluya,fırtınaya, Her şeye rağmen gülmek, Hayata.. Güneşe,aya,yıldızlara, Ve her şeye rağmen yaşamak.. Umuda,umutsuzluğa,ölüme,rağmen....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rağmen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rağmen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şeye rağmen tutunmak Hayata, Rüzgara,doluya,fırtınaya, Her şeye rağmen gülmek, Hayata.. Güneşe,aya,yıldızlara, Ve her şeye rağmen yaşamak.. Umuda,umutsuzluğa,ölüme,rağmen....
Her şeye rağmen tutunmak Hayata... Rüzgara,doluya,fırtınaya Her şeye rağmen gülmek Hayata... Güneşe,aya,yıldızlara, Ve her şeye rağmen yaşamak umuda,umutsuzluğa,ölüme, rağmen....
SAYILARI AZDA OLSA,HAYATA SİZİN GİBİ BAKANLARIN OLMASI,İNSANLIĞA OLAN UMUDUMU ARTIRIYOR, KUTLARIMI BU GÜZEL YÜREĞİ, EN KÖTÜ GÜNÜNÜZ BÖLE OLSUN GÖNLÜNÜZDEN GÜZELLİKLER EKSİLMESİN, HEP UMUT VERİN. SEVGİ VE SELAMLAR.
Hayata,
Rüzgara,doluya,fırtınaya,
Her şeye rağmen gülmek,
Hayata..
Güneşe,aya,yıldızlara,
Ve her şeye rağmen yaşamak..
Umuda,umutsuzluğa,ölüme,rağmen....
şiire rağmen demedim
çünkü
okuduğum tam şiirdi.
tebrik ederim arkadaşım.