(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEŞ SATIRLA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEŞ SATIRLA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sonra bir ses Hayalimi bozuyor. Gidiyor, uzaklaşıyorsun sen. Yanım da olmasan da güzel oluyor senli hayal....Bir kuble...... Yüreğin arzusu diğer yarıya. Hayal gerçeğin gölgesi takip edeni olsa gerek, hayalsiz insan olmaz, olmamalı, hele hayal edilen sevilen olursa ne de güzel...
Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Kaleminiz susmasın. Saygılarınmla...
Ve dalgaların her vuruşunda, yanaga bir buse kondurmak.
Güzeldi yıldızları izlemek,
Yıldızları izlerken doyasıya sarılmak.
Olmasanda yanımda, güzeldi hayalinle varolmak...
GÜZEL KARDESIM BES SATIRLADA OLSA GÜZELDI. YANLIZ YÜZÜNDEKI MUTSUZLUK BENIDE ÜZDÜ SEVDA GÜZEL SEYDIR HERSEY O GÜZEL TEMIZ YÜREGIN GIBI OLSUN YÜZÜNDEN TEBESSÜM EKSIK OLMASIN ORAYA GÜLER YÜZLÜ BIR RESIM KOYARSAN SEVINIRIZ SELAMLAR SEVGILER...
Bu yaşında denizi izlemen aklımda Ali Kuşçu'yu çağrıştırdı. Senin yaşlarından daha ufakken Ali Kuşçu mehtapta oyalanmayı çok severmiş o mehtap tarihe geçmesine yardım eden sihirmiş. Bak değerli şairim denizlere gökyüzene bak... Elbet seni bekler gelecek
Ve dalgaların her vuruşunda, yanaga bir buse kondurmak.
Güzeldi yıldızları izlemek,
Yıldızları izlerken doyasıya sarılmak.
Olmasanda yanımda, güzeldi hayalinle varolmak..
ne güzel di beş satır kutlarım şairi ve şiiri,emeğine sağlık,kalemin daim olsun,tebrikler,saygılar.