Öğrendim artık ben de Hayatta en değerli şeyi… Boşa düşünmeyin, Düşünüp yorulmayın, Ne canlıdır ne cansız Sökülüp de iliklerden Alıp da ruhun özünü Sizden alıp varlığını Şuracığa atılan Ve değeri bilinmeyen…
Her daim kanayan yaranız Kapanır da bir gün Kabuk bağlar ya… Unutup da sevdayı gönlünüzde Bırakırsınız ya ruhunuzu özgürce… İşte o, yara kabuğudur En değerli duyguların Tek ve gerçek tanığı Ve odur dünyanın en değerlisi Kendimce… Yüreğimce..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EN DEĞERLİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EN DEĞERLİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her daim kanayan yaranız Kapanır da bir gün Kabuk bağlar ya… Unutup da sevdayı gönlünüzde Bırakırsınız ya ruhunuzu özgürce… İşte o, yara kabuğudur En değerli duyguların Tek ve gerçek tanığı Ve odur dünyanın en değerlisi Kendimce… Yüreğimce..
MÜKEMMEL DİZELER SERAP HOCAM KALEMİNİZ DAİM OLSUN HİÇ SUSMASIN SAYGILAR...
Her daim kanayan yaranız Kapanır da bir gün Kabuk bağlar ya… Unutup da sevdayı gönlünüzde Bırakırsınız ya ruhunuzu özgürce… İşte o yara kabuğu dur En değerli duyguların Tek ve gerçek tanığı Ve odur dünyanın en değerlisi Kendimce… Yüreğimce..
Unutup da sevdayı gönlünüzde
Bırakırsınız ya ruhunuzu özgürce…
Kendimce…
Yüreğimce..
ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI SÖZLERDİ..YÜREĞİ VEDE EMEĞİ KUTLUYORUM