(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLMEZ OLDUN YUSUF YÜZLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLMEZ OLDUN YUSUF YÜZLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen gülerdin gül açardı, Gülmez oldun Yusuf yüzlüm, Dört yana güven saçardın, Gülmez oldun Yusuf yüzlüm. ----- Ta Altaylardan Tuna’ya, Bir güneşe birde suya, Oldun nakış nakış oya, Gülmez oldun yüzüme.
Türkmen oğuz Azeri’ye, Kırkız Kıpçak Tatari’ya, Balkanlara bulgarya’ya, Gülmez oldun Yusuf yüzlüm.
Lefkoşa’ya ve Girne’ye, Haksız zulümü yermeye, Şu AB. Ye girmemeye, Gülmez oldun Yusuf yüzlüm.
Avrupa ve Avrasya’ya, Amerika ve Rusyaya, Beyaz açan akasyaya, Gülmez oldun Yusuf yüzlüm
Üstadım harika bir şiir okudum bu sabah. Yüreğine sağlık. Gönülden kutluyorum. Saygı ve hürmetlerimle.
Sen gülerdin gül açardı, Gülmez oldun Yusuf yüzlüm, Dört yana güven saçardın, Gülmez oldun Yusuf yüzlüm. ========================== Yüsüfiyelilerin kaderini iyi bilirim, çünkü o hücrelerde can çekişen bir ülkücüyüm. yüsüfiyiyeliler ancak kızılelma bayramlığında gülerler. güzel bir eserdi üstadım.saygı ve selam.
KAYA GİBİ SARSILMAYAN YIKILMAYAN BİR DAVA ADAMIYDI
ALLAH EMSALLERİNİ ÇOĞALTSIN
ALLAH RAHMET EYLESİN
SELam ve hürmetlerimle