Dağlarda gezmek için çiçek olmalıyım, Mutluluklara esmek için rüzgar olmalıyım, Sevgimi rüyalarına taşımak için bir peri olmalıyım, Sadece senin olmak içinse aşkın olmalıyım..
ÖZLEM Karanlık gecelerde tek başımayım, Uykularım firar etmiş, Seni sevmek sonsuzluk gibi büyüyor içimde, Özlemin siyahyıldızlar gibi yağıyor üstüme..
GELECEĞİM Biliyorum sevgilim, bekliyorsun beni, Cennetin gül bahçelerinde.. Bekle sevgiceğim az kaldı geleceğim, Mis kokulu cennet bahçelerinde, Vuslat şarkıları söyliyeceğiz birlikte…
SEVGİLİM Karanlık gecelerde kaybederim diye Sakladım sevgimi kalbimin derinliklerinde, Seni öylesine çok sevdim ki; Aramızda okyanuslar bulunsada, Sevgilim bilki her doğan güneşe sevgimizi haykıracağım, Karanlıklarda parlayan yıldızlarla gözlerinde mutluluğu bulacağım..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Karanlık gecelerde kaybederim diye Sakladım sevgimi kalbimin derinliklerinde, Seni öylesine çok sevdim ki; Aramızda okyanuslar bulunsada, Sevgilim bilki her doğan güneşe sevgimizi haykıracağım, Karanlıklarda parlayan yıldızlarla gözlerinde mutluluğu bulacağım..
güzeldi beğeni ile okudum.kutlarım.şairem,emeğine sağlık,kalemin daim olsun.tebrikler.saygılar.
SEVGİLİM Karanlık gecelerde kaybederim diye Sakladım sevgimi kalbimin derinliklerinde, Seni öylesine çok sevdim ki; Aramızda okyanuslar bulunsada, Sevgilim bilki her doğan güneşe sevgimizi haykıracağım, Karanlıklarda parlayan yıldızlarla gözlerinde mutluluğu bulacağım..
ÖZLEM Karanlık gecelerde tek başımayım, Uykularım firar etmiş, Seni sevmek sonsuzluk gibi büyüyor içimde, Özlemin siyah yıldızlar gibi yağıyor üstüme..
GELECEĞİM Biliyorum sevgilim, bekliyorsun beni, Cennetin gül bahçelerinde.. Bekle sevgiceğim az kaldı geleceğim, Mis kokulu cennet bahçelerinde, Vuslat şarkıları söyliyeceğiz birlikte…
Kudretli kaleminizden büyük haz duyarak harika şiirinizi okudum kaleminizin kudreti hiç bitmesin
Bu içten dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
SEVGİLİM Karanlık gecelerde kaybederim diye Sakladım sevgimi kalbimin derinliklerinde, Seni öylesine çok sevdim ki; Aramızda okyanuslar bulunsada, Sevgilim bilki her doğan güneşe sevgimizi haykıracağım, Karanlıklarda parlayan yıldızlarla gözlerinide mutluluğu bulacağım..
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
SEVGİLİM Karanlık gecelerde kaybederim diye Sakladım sevgimi kalbimin derinliklerinde, Seni öylesine çok sevdim ki; Aramızda okyanuslar bulunsada, Sevgilim bilki her doğan güneşe sevgimizi haykıracağım, Karanlıklarda parlayan yıldızlarla gözlerinide mutluluğu bulacağım..
Gözlerim elbet toprak olacak Yüreğim seninle hep dolu kalacak Akan kan toprak ile can bulacak Elbet sevgim uzayın boşluklarında zaman sonsuzlukk içinde akacak...
Karanlık gecelerde kaybederim diye Sakladım sevgimi kalbimin derinliklerinde, Seni öylesine çok sevdim ki; Aramızda okyanuslar bulunsada, Sevgilim bilki her doğan güneşe sevgimizi haykıracağım, Karanlıklarda parlayan yıldızlarla gözlerinide mutluluğu bulacağım..
Sakladım sevgimi kalbimin derinliklerinde,
Seni öylesine çok sevdim ki;
Aramızda okyanuslar bulunsada,
Sevgilim bilki her doğan güneşe sevgimizi haykıracağım,
Karanlıklarda parlayan yıldızlarla gözlerinde mutluluğu bulacağım..
güzeldi beğeni ile okudum.kutlarım.şairem,emeğine sağlık,kalemin daim olsun.tebrikler.saygılar.