(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZÜM YANAR BAŞBUĞUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZÜM YANAR BAŞBUĞUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
RUHU ŞAD MEKANI CENNET OLSUN YERİNİN DOLMAYACAĞI BİR KAYIP ÜLKE ADINA AMA SAĞLIĞINDA BİLEMEDİK Kİ ÜSTADIM VE ARDINDAN MUHSİN BAŞKANIMIN GİDİŞİ KIYMETLERIN BİLİNDİĞİ BİR DÜNYA HAYALIYLE TEBRİKLER DİZELERE YÜREĞİNİZE SAĞLIK
Oğuzsoylum yanar özüm. Dert sinemde bir kaç düzüm? İşte böyle iki gözüm. Özüm yanar Başbuğum. yansada yanmasada yaşanacak kader var bu dünyada tebrik ederim güzel şiirdi..
İktidara geldik bir kez, Çakamadık iyi koz, Ayrı telden çaldık bir saz, Özüm yanar Başbuğum.
Oğuz’um yanar özüm. Dert sinemde kaç düzüm? İşte böyle iki gözüm. Özüm yanar Başbuğum.. ---- Mekân-ı cennet olsun. Ne yazık ki iyilerin kadri bilinmek istenmiyor.. Yüreğinize sağlık hocam.Saygı ve sevgilerimle..
VATAN TOPRAĞINI KORUMANIN YOLLARINDAN GEÇEN BÜTÜN İNSANLARIN MEKANI CENNET OLSUN Sükûtî-Yusuf AKÇA tarafından 4/5/2009 10:01:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sükûtî-Yusuf AKÇA tarafından 4/5/2009 10:49:01 AM zamanında düzenlenmiştir.
Nasıl özlüyoruz değil mi? Helede yerinin doldurulmadığını bilmek ne acı. Özlemlerimiz ve hüznümüz arttı. Bende şiirimde bundan bahsettim ama bizi duyan oldu mu ki? Çokk ama çok arıyorum O'nu. Mekanı cennet olsun.