(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....101 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....101 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
doğruları şiir diline hakim irdelenmesi üstelik yurt dışında yaşayan ve şiirde geçen var'ları iyi takip eden gurbetçi bir şairimizin kaleminden çıkması takdire şayandır.
elbette şair daha iyi bilir ama, okur olarak şiirde bir iki yere takıldım.
Ne gaye var , ne de ilke İyi batmıyor bu ülke İlah gibi* mala mülke Tapan yolu yamuklar var
"İlah gibi mala mülke" yerine "İlah diye mala mülke" veya " İlah sanıp, İlah bilip v.s. "kanımca daha uygun düşerdi.
bir de; hece şiirlerinde "ve" nin zorunlu olmadıkça kullanılmaması adına
Pek çok mühim iş başında Güya ülkem telaşında At gözlüklü erk dışında Gözü kör ve* yumuklar var
"gözü kör ve yamuklar var" yerine misal "şeşbeş gözlü yamuklar var" gibi, daha değişik bir dize oluşturulabilir.
final bölümünde
"Kalemini kiralayan Sözde aydın dümbükler var" ile şairin son noktayı çok hışımlı vurduğunu görüyoruz yani "dümbük" kibarcası "pezevenk"
gurbetdaşım ne yazdığını bilen bir kalem. beğeni, tebrik ve selamlarımla...
Yüreğinize sağlık. Kiminin ebesi gelmiş dışardan, kiminin babası... El ele ülkeyi atasına teslim eden var. Allah cc ülkemin insanlarının uykularını tez günde sona erdirir de, bu dış kaynaklıların hevesleri kursağında kalır. Saygılarımla
Pek çok mühim iş başında Güya ülkem telaşında At gözlüklü erk dışında Gözü kör ve yumuklar var...
eseriniz her yünüyle muhteşem. yalnız şu dizleri çok beyendim. ne kadar doğru bir tespit. at gözlüklü rant hesapları yapan insanaların dillerinde bir türküdür okunuyor yalan söylemekten usanmayan dilleri. işte bu durumu değereli şair dostum çok güzel bir şekilde işlemiş tebrik ediyorum sizi gönülden desktekliyorum.
kutlarım
sağlıcakla kalın