(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
D.G şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
D.G şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÖMRU UZUNNNNNNNNNNNNNNNN KADERİ GÜZEL OLSUN ALLAH ONUN GIYABINDA TÜM ÇOCUKLARIN ACILARINI GÖSTERMESİN DUYARLI YÜREĞİNİZİ CANDAN KUTLARIM SAYGILARIMLA DEĞERLİ DOST.............
çok duygulu,çok güzel ve etkili bir şiir okudum... dilerim bende torun sahibi olurumda ona böyle güzel şiirler yazarım... ne müthiş bir sevgi ve ne büyük bir mutluluk... Çokda tatlı bir yavrucuk.. Allah bağışlasın... tebrikler.
canim benim torununa sevdikleriyle beraber saglikli uzun bir ömür dilerim iyiki dogdun diyorum sevgilerimi öpücüklerimi gönderiyorum sevgili torununa saygilar sevgiler,,,,,
işte bu güzel kızın halasıyım... tek yiğenim, en güzel aşkım benim. doğum gününü bir de burdan kutluyor çok uzun çok mutlu çok sağlıklı yarınlar diliyorum. babannesi zaten en güzel armağanı vermiş. kocaman sevgisiyle...
(pervin hanım sadece iyi bir anne değil aynı zamanda mükemmel bir anneanne ve babannedir. çocuklarımız çok şanslı...)
Cok güzel dizelerdi Perwin..Sabahıma öyle güzel güneş gibi sıcak geldiki...İçinde sevgi var çünkü... Yüreğine saglık...Sevgimi ve kırçiçekleri bırakıyorum sayfana...Dua ile..
Ayrıca çok güzel bir kız çocuğu Maşallah Allah nazardan esirgesin.. Bir yerde okumuştum... ''Mutluluk ne Çinde ne maçinde..Mutluluk küçük bir çocuğun zeytin karası gözlerinde''.... Tüm çocukların gözlerinde hep mutluluk olması dileğiyle...
de_soulmate tarafından 4/4/2009 9:20:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
çok teşekküler canım,güzel yorum ve içtenliğine.......... önemli olan güzel bir dünyada güzel şeyler yaşamaları. umarım bu kısmet olur,öptüm seni canım ............ mutlu kal.....
SILA BÜYÜYOR
Şimdi
Saçlarında imbat rüzgârları
Bir bir ebelemeye çalışıyor
Nisan’ları
Dilerim
Hep güneşli
Hep aydınlık olur
Sıla’mın
Ve bütün çocukların yarınları
KISA
SADE
ÖZLÜ
SEVGİ YÜKLÜ
GÜZEL
ÇİKOLATA TADINDA
ŞİİRDİ
OKUDUM
ÇOOOOOOOOOOOK
ZEVK
ALDIM
KUTLARIM.ŞAİREMİ VE ŞİİRİ.EMEĞİNE YÜREĞİNE SAĞLIK,KALEMİN DAİM İLHAMIN BOL,YOLUN AÇIK OLSUN ŞAİREM.SAYFANA SEVGİLERİMİ VE SELAMIMI BIRAKIYORUM.