(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
4- ) Site üyelerinin; kendilerine ait olmayan yazıları yüklemeleri –isim belirtilerek yapılan kısa alıntılar dışında- ulusal ve uluslararası telif hak yasalarınca suç sayılmaktadır. Paylaşım adı altında bile olsa, üyelerimizin kendilerine ait olmayan bir yazıyı, kendi isimleri altında veya yazarının adını eklese de, sitemize kaydetmeleri durumunda yazıları site yöneticilerince hiçbir ikaza gerek duyulmaksızın silinecektir. Tekrarında ise, yine hiçbir ikaza gerek duyulmadan üyenin sitemizdeki kaydı da silinecektir.
saırın ısmını ekleme gıbı bı uyarıda da bulunulmadı bana bole bı kural oldugunu bılseydım eklerdım
Size böyle bir uyarıda bulunulmaz çünkü ne sebeple olursa olsun ismini eklemiş olsan bile başka bir şairin şiirni buraya ekleyemezsin...Bu site diğer forum siteleri gibi alıntı yapılan şiirlerle dolmuyor...Biz kendi hissettiklerimizi dile getiren şiirleri paylaşıyoruz...
Üyesi olduğunuz sitenin kurallarını bilmek sizin sorumluluğunuzdur...
Ebruli şiir tarafından 4/3/2009 1:26:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
ayyy ALLAHIM yaa gerçekten bu ne şimdi ......... şaka falanmı beyfendı bu pess dedı yasemın umarım bu kadar şiire gonul vermış ve bu edebıyat sıtesindekidekı ınsanları saf sanmıyorsunuzz biz okuyoruz ve yazmaya çalısıyoruz , umarım şaka dır bu çünkü bu kadar ünlü bir şaiirin dizelrini alıpta buraya kopyalamak çok da mantıklı olmasa gerek
Evlenmek hayali kapımda idi, Giriş kat evimin boyası yeni, Mobilyan, takımın alınmış idi, Vuslatım tadını aştı bu gece.
Yemedim yedirdim ne varsa sana, Üç kuruşum olsa verirdim daha, Memurdum, yoksuldum hatırlasana, Hafızam haddini aştı bu gece.
Ayakların donmuş, üşümüştün de, Gece yatamamış üzülmüştüm de, Bir ay oruç tutup yememiştim de, O çizmen boyunu aştı bu gece.
Yapılan söylenmez, gelmezmiş dile, Allah'tan beklenir kul bilmese de, Kızgınlığım buna sebep ise de, Sabrım miadını aştı bu gece.
Onca gez toz benimle, seviyorum de, Sonra git nişnalan bir de ona de, Şerefsizlik değil, nedir bu söyle? Küfrüm edebimi aştı bu gece.
Sana son bir sözüm, nasihatim var, Aldığım ahlakla bir terbiyem var, Seni doğuran ana, deyip geçmek var, Saygım adabımı tuttu bu gece. Gönlümün romanı bitti bu gece. Hangisine yansam şimdi gün gece? Ömrümden beş yıl gitti bu gece
Bedirhan GÖKÇE
-------------------------------------------------
Bu ne şimdi....
Yapmayın Allah aşkına...Hiç değilse bu kadar ünlü bir şiiri kullanıpta pişti olmayın :(((
Başkalarının duygularını kendi duygunuz gibi sergilemeyin....Bu resmen hırsızlıktır...
çalıntı şiirler ve şiirin içini boşalttığı için üyelik onayı alınmıştır
http://forum.edebiyatdefteri.com/forum-icerik/2629/tireli-cuneyt-desifre---onay-alma.html