(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Toprağımsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Toprağımsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
iste bu olmasi gereken bence sevgili dost iste bu...yuregine saglik. konu belli sozcuklerin istikameti belli, estetik degerlerle ifade edilen bir sevgi..siir estetigi ve butunlugu de var. yalin ve akici....aklima sair Enver gokce`yi getirdi siiriniz..senin emekcin olaydin/ elvan elvan kokuin gelir/ dost kokusu/ dost selami turkiye
vaayy.şiir çok hoştu..özellikle sonu..ama daha çok ne dikkatimi çekti biliyomusunuz yazılı e-kart gibi olmuş,tebrik kartı gibi..resimle harika durmuş kutlarım..
güneş gül almaz ay gül almaz yıldız gül almaz o gülü yüreğimden bir sen alırsın sen benim iki cihan güller açan toprağımsın... ======================== Değerli üstadım harikaydı eseriniz. Yüreğinde hep güller yeşersin. Saygı ve selam.
güneş gül almaz ay gül almaz yıldız gül almaz o gülü yüreğimden bir sen alırsın sen benim iki cihan güller açan toprağımsın... ŞAPKAM NERDE ACABA BU ŞİİR KARŞISINDA ANCAK ŞAPKA ÇIKARTILIR..GÜZEL YÜREKLİ DOST..SAYGI VE SEVGİLERİMLE..
Her gün üstünde uyandığımız Değerini pekte az anladığımız Har vurup harman savurduğumuz En son üstümüze kabir yaptığımız Sen göz yaşıla güller açtırılan toprağımızsın.
ÇÇok mütüşti ve çok etkilendim doğrusu. Tebrik eder, sevgiler, saygılar sunarım.
güneş gül almaz ay gül almaz yıldız gül almaz o gülü yüreğimden bir sen alırsın sen benim iki cihan güller açan toprağımsın... bu güzel dizeleri ve yazan yüreği kutlarım. saygılarımla...
Yalnız bu dünya da değil, öbür dünyada da yalnız ve yalnız seni sevecek ve yine senin ile dolaşaçağım mavi gökyüzünü, engin denizleri ve yine bülbül olup gülüm diye seni seveceğim sevgili der gibi idi dizeleriniz.
Toprağımsın güneş gül almaz ay gül almaz yıldız gül almaz o gülü yüreğimden bir sen alırsın sen benim iki cihan güller açan toprağımsın... İnce,imalı ve güzel bir şiir...şiiri yazdırana ve yazana selam ve saygılar.tebriklerim bolca...
güneş gül almaz ay gül almaz yıldız gül almaz o gülü yüreğimden bir sen alırsın sen benim iki cihan güller açan toprağımsın... kutlarım kardeşim çok güzeldi.tebrikler saygıyla