(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kayan Gün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kayan Gün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yırtık uykuları küçük bir iğne ile dikmeye çabalasak acaba başarabilir ve yeniden deliksiz uykulara dalabilir miydik sevgili şairim. Galiba zor oalnı istedim yine.
hocam çok güzel di bugün okuduğum haz aldığım şiirlerden biriydi yüreğinize sağlık. kutluyorum beğeniyle okudum paylaşım için teşekkürler kalem daim olsun.sevgi vesaygılarımla....
sobe kifayetsiz belleğim, acılarla sevişgen ruhum, yalnızlığa uluduğum yorgun sessiz gece………… Bir bukle atıverdim gönlümden. Affola....... Yüreğin siyahı ve beyazı kıyasar yapılmış güzel şiirinizde....... Ayakta alkışlıyırom kusursuz şiirinizi, mükemmel bir içerik, mükemmel ve ahu gibi bir şiir. Yazan yüreği kutluyorum. Kaleminiz susmasın. Saygılarımla....
Gurbet hasretiyle yanıp tutuşurken Göz kapakların eğiliverir hafiften Ve aklının eşkıyası gösteriler sunar Bütün film şeridini sunar, Gelmiş geçmişlerinden.
Çok güzeldi...Beğeniyle okudum. Tebrik eder, sevgiler, saygılar sunarım.
Uyanmış üstüme aklımın eşkıyası.
Dağı bağa bağı dağa taşıtır
Çoğaltır kendini,
Benden aldığı yüzde!
Yitik yüreğin
Köz anıları
Karanlığın kaygısında
Kirpiklere kavuşurken
Yırtık uykulara sobe!
kutluyorum güzel bir anlatım kalemine sağlık.puanım tamdır.