(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
baba sensiz çocuk kalacağım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
baba sensiz çocuk kalacağım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
anne-baba gözünde çocuğuz zaten. .... yaş aldıkça olgunlaşırız. çocuk kalmak"yürek katılığından"dolayı yeğlediğim bir olgudur. ..meselci de zanedersem bunu anlatmaya çalışıyor. ... tebrikler
BABASIZ KALDIK ........ BU GÜN BİZLER DE BABA OLDUK...... AMA BABASIZLIK HALA İÇİMİZİ YAKMAKTADIR..... DERTLERİMİ DEPREŞTİRDİNİZ....... KUTLUYORUM.........
meselci....yüreğine sağlık her zamanki gibi yine... hüzünler de bıraktın yine yüreğimizi farkında olmadan..... "baba" ! ! ! ne diyeyim ben sayın şair ne diyeyim.... kalın sağlıcakla......
annemin seni özleyen avuçlarında hiç büyümeyeceğim dalı kırık bir ağaç gibi ağlayacağım içim içim sana hasret yaşarken baba ... güregine saglik güzel dizelerdi tebrikler saygilar slm,lar...
Baba demenin o muhteşem hazzını yaşayamamış birisi olarak şiirinizin duygusllığı içinde çocukluğuma kadar gittim.Babamın bana yapyığı telden arabalar aklıma geldi de... Güzel ve duygu yüklü bir şiir Meselci.Tebrik ediyorum.Selâm ve sevgiyle.
baba sensiz çocuk kalacağım annemin nasırlı ellerinde ...
annemin seni özleyen avuçlarında hiç büyümeyeceğim dalı kırık bir ağaç gibi ağlayacağım içim içim sana hasret yaşarken baba ...
Ben bu güzel siiri okumanin mutluguna dün erdim...ayricaligin icin tesekkür ediyorum...ben babasiz adam olunmuyor dedim ama...olunuyor kardesim. Sadece yüregimizdeki o gariplik hic bir zaman gitmiyor...Cok güzeldi siirin ..dün de söyledim..yüregine, emegine saglik...zamanim oldukca diger siirlerine de bakmak istiyorum bende belki..c-alabilirim..sevgimle..saygilarimla
çok tşk ederim sevgili kadim dostum ... seni son eklediğimiz söyleşim olan ve de_soulmate ile yaptığım röportaja davet ediyorum ... sürprizimiz var sana ... umarım okumamışsın ... kal şiirce ...
....
yaş aldıkça olgunlaşırız.
çocuk kalmak"yürek katılığından"dolayı yeğlediğim bir olgudur.
..meselci de zanedersem bunu anlatmaya çalışıyor.
...
tebrikler