(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞaraP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞaraP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey gönül! Madem ki, senin nasibin Daima kanamak ve Her gün başka durumda olmaktır, Ve ey can! Sonuçta bir gün çıkıp gideceksen, Bu bedende Ne diye geldin?
ÖMER HAYYAM
................. Gönlümdeki azgın devi rüzgara attım; Gözlerle günah işlemenin zevkini tattım. Gözler ki birer parçasıdır senden ilahın, Gözler ki en katı zulmün ve silahın, Vur şanlı silahınla,gönül mülkü düzelsin; Sen öldürüyorken de,vururkende güzelsin.
Hüseyin Nihal ATSIZ(Ruh Adam)
dizeleriniz aklıma bu dizeleri getirdi nedense...çok çok güzeldi...saygılarımla...
şarap senin dudakların kutsallığını bırak ekmekle şarabın dudaklarımı dudaklarına bandığımda kıskansın alem günahın güzelliğini.... ============================ Şarap gibi kadın derler, Kanının inceliğini gösterirler. Kadın bir yıldız gibidir kayar, Gözlerine bak da ver bir güzel ayar....
MERHABA YENİDEN... GÜNAHKAR ÇIKARMI Kİ SEVGİLERDEN... UZUN ZAMAN OLDU ÖZLEMİŞİM ŞİİRİİ VE DOSTLARI.... MERHABALAR YENİDEN..GÜZEL İNSAN MERHABA... SEN YAZ YAZKİ SANA YAZMAK YAKIŞIYOR... HOŞÇA KAL DOSTÇA KAL....
kutsallığını bırak
ekmekle şarabın
dudaklarımı dudaklarına bandığımda
kıskansın alem
günahın güzelliğini....
..
harikaydı...