Günler,mevsimler geçmekte... Her geçen gün, Her geçen mevsim, Geçerken üstünü örtmekte, O sızlayan yaramın. Bir yaranın bu kadar acıtabileceğini, Nereden bilebilirdim ki?
Bir öğlen vaktiydi: Omzuna dokunup, Gitme demiştim. Bunun bir veda olduğunu Nereden bilebilirdim ki?
Beklemek zordu. Hiçbir şey yapamadan beklemek... Çaresizce beklemek... Dilimizde dualarla, İçimizde ümitlerle beklemek.. En ’sonsuza kadar beklerim’ dediğim anda Bir anonsun tüm bekleyişleri bitireceğini Nereden bilebilirdim ki?
O iki hece Bir kelimeyi duymayı asla istemedim. Gittiğini, Bir annenin feryadında duymanın, Bir arkadaşın bakışlarında görmenin, Bu kadar acı vereceğini, Nereden bilebilirdim ki?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nereden Bilebilirdim Ki? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nereden Bilebilirdim Ki? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beklemek zordu. Hiçbir şey yapamadan beklemek... Çaresizce beklemek... Dilimizde dualarla, İçimizde ümitlerle beklemek.. En ’sonsuza kadar beklerim’ dediğim anda Bir anonsun tüm bekleyişleri bitireceğini Nereden bilebilirdim ki?
O iki hece Bir kelimeyi duymayı asla istemedim. Gittiğini, Bir annenin feryadında duymanın, Bir arkadaşın bakışlarında görmenin, Bu kadar acı vereceğini, Nereden bilebilirdim ki?