(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEKLERKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEKLERKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Hayalllerin donması" "Duyguların cisimlenmesi" Öyle ya karşındaki kişi büyük şairse hayalleri dondurur,duyguların cisimlenişini görür gösterir.Tebrikler Ümit kardeş.
bazen hayallerde yorar insanı siz onları donduranlardansınız güzel dörtüğünüz için tskler... yine şiirini başlığına göre Ne hasta bekler sabahı Ne taze ölüyü mezar Nede seytan bir günahı Seni beklediğim kadar
Gecti istemem gelmeni yoklugunda bulldum seni bırak vehmimde gölgeni gelme artık ne ye yarar dediği gibi necip fazılın gibi beklemek en güzel duygudur bence....
yürekler sanırım hep bir beklemede...ne istediğini bile bile bekler,umutsuz olsada...bazende ne istediğini kendi bile bilmeden bekler...sonuç hep bir bekleyiş işte,diğer adı "umut" olan....
BEKLEMEK
Yüreğimin rıhtımında Ayrılığın karasına vurmuşken, Balık kokan ellerinde Yeniden hayat bulmak.
Güneşe döner gibi Yüzümü sana dönüp Bahçelerinde ayçiçeğin olmak.
Gündüzün geceye vuslatını bekleyen Akşamsefaları gibi, Sarı,beyaz,kırmızı akşamsefaları gibi Beklemek,beklemek Ve,ömrümce seni beklemek…
Gidenler gittikten sonra,kalanlar için beklemek kalır gidenleri.Güzel paylaşımdı,gitmek yeni bir yaşam demektir,özgürlüğe gitmektir....Yeterki yaşamın zamanı durmasın.Sevgiyle kal dost
Öylece soğukta kaldı Hayalleri donuncaya kadar Cisimlendi duyguları Uzandı gökyüzüne kadar
Kısa olmakla birlikte anlam yüklü dörtlük...
Kudretli kaleminizden büyük haz duyarak harika şiirinizi okudum kaleminizin kudreti hiç bitmesin
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Öylece soğukta kaldı Hayalleri donuncaya kadar Cisimlendi duyguları Uzandı gökyüzüne kadar ... ============================== Belki beden donar ama,fikirler bakidir.Onun başlattığı meşale yükselerek yanmaya devam edecektir . Tebrikler Değerli Şair Dost .. Saygılar ..