(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Muhsin Yazıcıoğlu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Muhsin Yazıcıoğlu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
duyarli yüreginizi kutluyorum ALLAH yardimcilari olsun bu karlar altinda dahi olsalar edilen dualar onlara ulasacaktir onlari isitacaktir ,,,,,, saygilar,,,,
Allah yardımcıları olsun Arayanlar da çabuk bulsun Dilerim ki sağ olsunlarda Milletinde yüzü gülsün
Düşününce ne kadar zor Ne ateş vardır ne de bir kor Yavaş yavaş ümitler tükenir Eser her yerde boran ile bor güzel temennilerinize bende candan katılıyorum adnan bey inşallah hayırlı haberler gelir selamlar
DEGERLI SIIR DOSTU YUREGINIZE EMEGINIZE SAGLIK.DILERIM KI YASIYORLARDIR.INSAN OLMADIN EN INSANI DUYGULARI PARTI ISLERINE KARISTIRILMAMALI VE HUKUMET AYRIM YAPMAMALI TEKNOLOJIDEN YARARLANMALI INSAN ISISINA DUYARLI UCAKLAR VAR ONLARI GONDERSIN VE ARASINLAR INSAN ISISINA DUYARLI KAMERALAR VAR VE HER SEKILDE UYDUDAN BILE GOREBILECEK SEKILDEDIR AMA BUNLAR KULLANILMALIYDI HER SEY OLDUDUKTAN SONRA IS ISTEN GECTIKTEN SONRA BASLIYORUZ ARAMALARA VE DAHA KAC KISI OLECEK BU SEKIDE DUYARSIZLIKLARDA.OFFFFFFF .NE DENIRKI BASTAN DILERIM YASIYORLARDIR DUALARIMIZ ONLARLA.
SIIR DOSTU tarafından 3/26/2009 11:17:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Adnan bey duyarlı yüreğinizi kutlarım.. bu konuda bende çok üzgünüm bir çok vatandaş gibi..
seçim arefesinde olacak şeymi insanın aklına her türlü dalavere geliyor.. gerçek milliyetçilere yer yok artık bunu gayet iyi biliyorum.. umarım sağ salim bulunurlar bu ülkenin gerçek milliyetçilere ihtiyaci var.. ALLAH YARDIMCILARI OLSUN...
Herkes gibi üzülüyorum Bir sonuç yok görüyorum Allah’tan ümit kesilmez Dualarımı hep yolluyorum
ben sivaslı olarak inanın cok ama cok üzülüyorum ve 2 gündür dua ediyorum allahtan dilerim sag saglım ulasabilirler görevliler allah annesine esine ve cocuklarına bagışlar ayrıca yanında bulunan 5 kişide ailesine kavusur cok üzülüyorum türk halkı olarak elimde olsa bende giderim aramaya allahım büyük allahım sen 6 kişiyi koru kolla onlara yardım et sen kurttan kuştan soguktan koru yalvarırım allahın kaleminiz daim olsun dualarımız onlarla saygılar...