(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİMDİ BEN SENSİZ NE YAPACAĞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİMDİ BEN SENSİZ NE YAPACAĞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"ayın karanlığına sakladım düşlerimi şimdi sokaklarda beduşça geziyorum bir sen varsın aklımda bir de kahrolası gidişin ne kadar yakınsan o kadar uzaksın bana aslında dalgaların sahile vurup parça parça vurmasını sevmediğin için mi küstün sahillere? bütün fırtınaları göze almışken ben neden gelmiyorsun bu maviliğe ............. boğulursak aşkımızın maviliğin de boğulacağız can çekerken bile aşkımı düşünüp yine mutlu olacağız senin gelmeni beklediğim o sahile demir atmış bekliyorum ne zaman iskele alabanda diyeceksin ne zaman bana döneceksin ben ki tüm mavileri harcadım yoluna ben geçliğimi verdim senin uğruna görmeyecekmisin hala sevgili görmeyecekmisin"
kime anlatırım senli düşlerimi kime kurarım senli cümlelerimi kim oynaşır benimle ayın şavkında en masum haliyle bitmeden düştüğüm gözlerinde esrikliğim uyumalıyım... yatmalıyım ölüm uykularına az sonra kopacak gün ayrılacak geceden ve hesap soracak bu kent benden...
hiç birşey yapamıyorsun o anda,boğazın düğümleniyor,çığlıklar atmak istiyorsun sesin çıkmıyor,adeta deli oluyorsun,yaşamak bile istemiyorsun,herşey anlamsız geliyor,eryip gidiyor,yok oluyorsun....
derinden yaraladınız sanki beni şimdi..tebrik ediyorum saygılar..çok çok çok güzeldi...
"ayın karanlığına sakladım düşlerimi
şimdi sokaklarda beduşça geziyorum
bir sen varsın aklımda
bir de kahrolası gidişin
ne kadar yakınsan o kadar uzaksın bana aslında
dalgaların sahile vurup parça parça vurmasını sevmediğin için mi
küstün sahillere?
bütün fırtınaları göze almışken ben
neden gelmiyorsun bu maviliğe
.............
boğulursak aşkımızın maviliğin de boğulacağız
can çekerken bile aşkımı düşünüp yine mutlu olacağız
senin gelmeni beklediğim o sahile demir atmış bekliyorum
ne zaman iskele alabanda diyeceksin
ne zaman bana döneceksin
ben ki tüm mavileri harcadım yoluna
ben geçliğimi verdim senin uğruna
görmeyecekmisin hala sevgili
görmeyecekmisin"
saygımla