(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgilim, Yalnız Öleceksin ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgilim, Yalnız Öleceksin ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
..............Ecelden kaçabilsek...Son nefesimizi tutabilsekte vermesek. ............. Hayatın acı yanları çok.Bu acılıkları,buruklukları arkamıza atıp hayatı bir sevgili olarak yaşayabilirmiyiz.Elbette Dünyanın her yeri çiçekbahçesi değil ama hayatta çok güzel gönül bahçeleri yokmu ? ............. Hayatın acılarını,hüzünlerini çok güzel tasfir etmişsiniz.Kapınızın çalınmadığını kuşlar söylüyor bize...çok güzel.Hayatın böyle olmasını hiç istemezdik değilmi ? ............. Ölüm hayatın son perdesi değil ama.Ölüm dünya hayatının bitimi.Başka hayatlara geçiş.Bütün hayal kırıklıklarına rağmen Dünyadan götürülecek güzel şeylerde vardır.Biz ona azık diyoruz. Yeni şiirlerinizde birlikte olmak umudunu taşıyorum.Saygı ve sevgiler.
kimse yok, gözlerim uzak limanara göç ederken şehirler şimdi senden uzak bir gardiyan düşlerim mavi, kırmızı, açık turuncu .. ama fayda yok, yarar yok, umut yık ..
O hiç beklenmeyen saat geldi mi? Düşer saçların önüne, ama bembeyaz. Uzanır, gökyüzüne ellerin. Ama çaresiz, Ama yorgun, Ama bitkin. Bir zaman geçmiş günlerin hayaline dalarsın. Sonra dizilir birbiri ardına gerçekler, acı. Sevmek ne imiş bir gün anlarsın...
çok güzel dizelerdi şiir de ayrı bir tarz ayrı bir hava var ve bunu ilk okuyuşta farketmek şiiri dahada okunulası yapıyor. tam aradığım şiir di diyebilirim
............. Hayatın acı yanları çok.Bu acılıkları,buruklukları arkamıza atıp hayatı bir sevgili olarak yaşayabilirmiyiz.Elbette Dünyanın her yeri çiçekbahçesi değil ama hayatta çok güzel gönül bahçeleri yokmu ?
............. Hayatın acılarını,hüzünlerini çok güzel tasfir etmişsiniz.Kapınızın çalınmadığını kuşlar söylüyor bize...çok güzel.Hayatın böyle olmasını hiç istemezdik değilmi ?
............. Ölüm hayatın son perdesi değil ama.Ölüm dünya hayatının bitimi.Başka hayatlara geçiş.Bütün hayal kırıklıklarına rağmen Dünyadan götürülecek güzel şeylerde vardır.Biz ona azık diyoruz.
Yeni şiirlerinizde birlikte olmak umudunu taşıyorum.Saygı ve sevgiler.