(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gönül ** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gönül ** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok hoş kelimelerin birleşmesinden ve birbirini akıcılıkla kovalamsından meydana gelen güzel bir eser olmuş.. Kaleminiz daim olsun ...Nazicane tebriklerimle.. Saygılarımla... İsmail Yılmaz
gönül bu; ... bazen, ask sancısına çözüm bulamaz, her türlü acıya, hüzne rağmen yine de pes etmez ... ....... gönül bu... ak'a' konar...(ötekine de) konar.. ..... güzel dizeler. tebrikler
gönül iste; ... her şey hayâlle sınırlı olsa bile, vazgeçmez sevdasından, mühürlemiştir onu gönlünün en gözde yerine...
gönül ki; ... kıyamaz sevdasına, başka şey görmez gözü, hava su ne ki? O olmayınca nefes alabiliyor yasıyor mu sanki?..
her dizeniz ayrı bir renk ayrı bir ahenk içinde gönlünüze saglık...
Kudretli kaleminizden büyük haz duyarak harika şiirinizi okudum kaleminizin kudreti hiç bitmesin
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
-elbet, sevgi varsa umut da var olmalı değil mi? olmalı elbette ,seninde dediğin gibi -umuttur sevgiyi güçlü kılan, umuttur duyguları doyuran, umuttur insanı hayata bağlayan.. arkadaşım şiirin çok güzel ve anlamlı, umudun hiç tükenmesin,yüreğine sağlık... sevgiylekal...
gönül ki; ... kıyamaz sevdasına, başka şey görmez gözü, hava su ne ki? O olmayınca nefes alabiliyor yasıyor mu sanki?..
___umuttur sevgiyi güçlü kılan, umuttur duyguları doyuran, umuttur insanı hayata bağlayan___
_________________elbet, sevgi varsa umut da var olmalı değil mi?
O sevgini varlıgı yasmın bir parcasıdır ayrılmaz ikili yokuşları düz eder dikenleri gül dikenlerin gül oldugu tepelerin düz oldugu gönüllerin hep sevdiyi sevginin hep var oldugu bir dünya diliyorum selam ve sevgimle yasar saglam
Gönül ; irademiz dışında olan, cismani duygulara karşı koyan ve ruhla beraber hareket eden ûlvi bir duygudur. Ruhla aynı yerden nemalanırlar yani sevgiden. sevgi olmazsa aç kalırlar ve ölürler. Kutluyorum güzel bir duygu yansımız sayfanıza.
mavi denilen sevdayı kırmızı solusa da, merhem etse de her soruna, Titreyen sesi yetişmese de umudun ardı sıra, ısrarla direnir kan döken yarasına. İşte laf anlamaz, söz dinlemez Gönül bu…………………bir bukle atıverdim güzel şiirinize....
Boşa dememişler " Ah neyleyim gönül senin elinden " Neylenir ki ! Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Kaleminiz susmasın. Saygılarımnla..
Yüreğinize saglık..Gönül bu karşı koyamaz sınız.kelepçe vuramazsınız,ister güle istersede dikene konar,Hava gibidir bazan puslanır bazı zaman yanardag gibi homurdanır,Nehir gib akar sel olur yıkar...Harika bir şir okumak yine nasip oldu kaleminizde..saygı ve muhabetle..
merhaba canım şiirin senin gibi candan. çok hoş dizelerin için teşekkür ederiz.kendine ii bak. emeğine o güzel yüerğine sağlık. selam ve dualarla efendim...
gönül icin; ... neyi ifade eder ki günler, o yillarca sirilsiklam sevdiginin yolunu beklemis derbeder... .........................................................................
gönül işte her zaman deli söz dinlemez ve asi... hiç mantığı olmadan sadece duygusunun peşinden giden hercai şey.... çokkkk güzeldi sevgili dostum... yüreğine sağlık
gönül ki; ... kiyamaz sevdasina, baska sey görmez gözü, hava su ne ki, O olmayinca nefes alabiliyor/yasiyormu sanki... _____________________________________________________________ sana ne demeli bilmem işte tam benim ayarımda bir şiir tebrik ediyorum...farklıydı,orjinaldi,sevgi ve umut doluydu tebrikler...