Herkesin akıllı olduğu bir dünyada delinin biriyim ben asi bir rüzgar gazel düşmüş yapraklar gibi oradan oraya savrulan…
aykırı bir adamım yani ne kadar sussamda delirmiş çığlıklar var içimde ait değilim bu kirli çağa istemediğim bir hayatın yamacında sırtımda gamdan acılar taşıyorum. yüreğimin içinde yaşıyorum hep bir yanım vizeli, bir yanım kaçak sevgisizlik sarmış heryeri ayağa düştü aşk tutunduğum dallar incecik, kırıldı kırılacak...
delinin biriyim ben hüzün ve ah kokulu bir günah hayatın bilge ve kırılgan yanı yalnız, yorgun ve yaralı bir yanımda gamdan dağlar bir yanım uçurum
delinin biriyim ben otuz beşinde bile hayatı öğrenemedim ama çok erken yedim tokatını insanın. herkesi ben gibi sandım, yanıldım ne ben kimseye benzeyebildim ne de kendime kimseyi benzetebildim dönendim durdum uclarda herkesin acısından pay kaptım. sarıp ipek bir mendile yaralarımı içime attım.
delinin biriyim ben hayatı okuyarak değil yaşayarak öğrendim yalnız gülerken sevdi beni insanlar ağlarken ağlamadı benimle kimse kazandıklarımın yanında, yitirdiğim çok şey var hayatımda. ne bireysel olabildim ne de toplumsal yaşamı sorgulamadan, ve hep erteleyerek geçip gitti zaman...
delinin biriyim ben kendimi ihmal edip, başkaları için yaşadım hep... şiirler yazdım, resimler çizdim ağıtlar dizdim yine de kendimsizdim... dilimde ertelenmiş sözcükler gözlerimde gerçekleşmeyen hayaller kaldı bir türlü yeşertemedim kurumuş dallarımı başkalarının çizdiği yolda gidip geldim bir ömür...
delinin biriyim ben yüreğimde umut, gözlerimde tanımsız hüzün kırıkları taşıyorum. düşündüğüm hiç bir şeyi paylaşamadım düşüncelerim içimde saklı kaldı hep sıkışıp kaldım bildiklerim ile bilmediklerim arasında bir kelepçe gibi takıp kollarıma yalnızlığı sürülerin tuttuğu bir yolda, gidip geldim öylesine bir başıma aldırmadan gözyaşıma...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deli`nin Biriyim Ben şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deli`nin Biriyim Ben şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zaten bu dünyada azıcık deli olmak lazım.hiç birşeyi kafaya takmıyalım diyoruz ,yinede sorunları kafamızdan atamıyoruz. hoş dizelerdi, emeğinize sağlık. selam ve dualarla...
Her şair biraz delidir mirim, bunu dillendirebileni azdır bence.Sanat adına paylaşımlarınız çok naif gelmiştir hep bana.Hayat tiyatrosunda ,bu oyunda aykırılık ile yürümenin hazzı hep başka olmuştur.Hem siz o sessiz sürünün yolunda yüksek sesli bir şairsiniz edebiyat dalında. Bu şiir sizi biraz daha tanıttı bana içinden Nuri CAN geçen şiir. Sevgiyle şiirle
Deliyim ben yüreğimde umut, gözlerimde tanımsız hüzün kırıkları taşıyorum. düşündüğüm hiç bir şeyi paylaşamadım düşüncelerim içimde saklı kaldı hep sıkışıp kaldım bildiklerim ile bilmediklerim arasında bir kelepçe gibi takılıp kaldı kollarıma yalnızlık sürülerin tuttuğu bir yolda, gidip geliyorum öylesine bir başıma aldırmadan gözyaşıma...
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.