Neye yol alıyorum ben neyin yolcusuyum Bu garip çelişkide isyan edişim neden Anla Ey bendeki ben , de ki artık ben buyum Ya hükmüme razı ol ya da çek git içimden
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLA EY BENDEKİ BEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLA EY BENDEKİ BEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neye yol alıyorum ben neyin yolcusuyum Bu garip çelişkide isyan edişim neden Anla Ey bendeki ben , de ki artık ben buyum Ya hükmüme razı ol ya da çek git içimden
harika........... az da/ çok şey.............. tebrikler şaire......................
Türk Dil Kurumu ne kadar şapkalı a ların kullanılmaması gerektiğinden yana görüş bildirse de, bazı sözcüklerde kullanılması gerekiyor burada "kar" da olduğu gibi.
bunun en güzel örneği olan, rahmetli Sakıp Sabancı'nın "Türkiye için karımızdan vazgeçeriz" sözündeki bir şapkanın tüm cümleyi nasıl değiştirdiğini görebiliriz.
mana yüklü şiiriniz için tebrik ediyorum. saygılarımla
Hilmi bey öncelikle özür dilerim.Size gönderdiğim mesajda da belirttiğim gibi önceki şiiri yanlışlıkla yüklediğim için ve silme gibi bir seçenek bulunmadığı için içeriği değiştirmek durumunda kaldım.Aksi gibi yorumu silme gibi bir şansımda yok.O yüzden affınıza sığınarak tekrar özür diliyor saygılarımı sunuyorum.