Dun gece Mumlar eridi karanligin bosluguna… Karanliga olan ask’i belki bu gece’de sakliydi.. suzulen her damla, karanligin boslugunu doldurdu Belki de ilk defa bu kadar kendi alevinden haz aldi ve geceye kusandi….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUN GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUN GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mumlar eridi,dün gece bosluguna karanligin. karanliga olan ask’i sakliydi belki bu gece’de suzulen her damla, boslugunu doldurdu karanliğin ilk defa belki de bu kadar haz aldi kendi alevinden ve kusandi geceye ... ...............bu şiir ne kadar benziyor değilmi, sizin şiirinize, affınıza sığınarak kelimelerin yerini değiştirdim,hangi tarafından tutsan duygu yakışı... sevgiyle.
dadaş tarafından 4/18/2009 11:37:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hanımefendi Kısa ama NETTİ. Gönül hazînemden kocaman ALKIŞLAR sunuyorum.
Dun gece Mumlar eridi karanligin bosluguna… Karanliga olan ask’i belki bu gece’de sakliydi.. suzulen her damla, karanligin boslugunu doldurdu Belki de ilk defa bu kadar kendi alevinden haz aldi ve geceye kusandi….
Belki de ilk defa bu kadar kendi alevinden haz aldi ve geceye kusandi…. GÜZELDİ..EVET BAZEN İNSAN BAŞKALRININ HAZ ALMADIĞI ŞEYLERDEN HAZ ALMASINI BİLİR..KUTLUYORUM YÜREĞİ VEDE EMEĞİ
bosluguna karanligin.
karanliga olan ask’i
sakliydi belki
bu gece’de
suzulen her damla,
boslugunu doldurdu karanliğin
ilk defa belki de
bu kadar haz aldi kendi alevinden
ve
kusandi geceye ...
...............bu şiir ne kadar benziyor değilmi, sizin şiirinize,
affınıza sığınarak kelimelerin yerini değiştirdim,hangi tarafından tutsan duygu yakışı...
sevgiyle.
dadaş tarafından 4/18/2009 11:37:30 PM zamanında düzenlenmiştir.