(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şimdi ben snei okurken çok bilindik küçük bir köyü gezer gibiyim hiç yabacı değilim ttaşa duavra suya sana ve yazdığına sanki hep biliyorum sizi herşeyi de... sılai rahim gibi :)
seni okumak çok güzel çok sevilen bir eseri yeniden okumak gibi gönlün kalemin dert görmesin şair saygımla...
Kendini yazmış bizsiz zaman Çoksa da azmış ... Haklısın usta. Hükmünü koymuş zaman bizsiz. Faydasız arayışlardayız sanki. Bize ait olmayana sahiplenmeye çalışmal gibi. Tebrikler. şiirin derinliği etkiledi. Kısa ve öz olması ise dahada vurucu. Saygılarımla.
Bir gün ölürsem Nihan farkeder mi? Hiç eksilmeyen vefa, bir dolu kapte adı Nihan-name... Rabbim yokluğunuzu göstermesin. Uzun Şiirlerim de var fakat çok şey olunca "yok" onlar da olamıyorlar. Teşekkürler Nihan.
zaman her derdin ilacıdır...öyleyse neden aşık her saniye vurulup düşüyor ve yarası kapanacağına gittikçe derinleşiyor...yok böyle bir şey...zaman armutları olgunlaştırır,aşığı savurur kah satırlara kah ölümlere kah vurdum duymaz sinelere...zaman aşığa tebessüm etmez bir tek...tebrikler şiirinize...
Sözetmedim sen gittiğin zamandan hep söz etmeyiz ama şiir yazarız güzel olan bu değilmi...kelimelerle oynanan şiir şekerlenir ballanır ...bal damlıyor kaleme yüreğe varolun diyorum...