SON NEFESİM
BEN BU DEFA SİZLERE ŞİİRİMİ YAZMAYACAĞIM SADECE BU SON SÖLZERİMLE SİTEME VEDA EDECEĞİM SONSUZLUĞA GİDİYORUM BENİ ARTIK SONSUZLUK BEKLİYOR DAYANILMAZ BİR IZDIRABIMLA GİDECEĞİM BU YALAN DÜNYADAN .UNUTAMADIĞIM VE HİÇ UNUTMAYACAĞIM ???YÜREĞİME GÖMEREK GİDİYORUM.EVET GERÇEKTEN GİDİYORUM ARTIK BU ACIYA KATLANAMAM ARTIK HERŞEYDEN KORKAR OLDUM HAYATTAN VE BU YALAN DÜNYADAN KURTULMAK İSTİYORUM.ŞUAN DÜŞÜNÜYORUM NASIL IZDIRABIMA SON VEREYİM DİYE BULDUM SONUNDA BU DÜNYAYI BOŞ VERİP GERÇEK DÜNYADAKİ YOLCULUĞUMA DEVAM ETMEK ARTIK BEN BURDA NEFES ALAMAMM KESİNLİKLE YAŞAYAMAMM DİYECEKSİNİZ BUKADAR HAYAT DOLU İNSAN NASIL KIYDI CANINA O İŞTE BİR ANLIK DUYGU GELDİ İÇİME VE DİYORKİ BANA SONGÜL ARTIK SANA BU DÜNYA HARAM HERŞEY HARAM YAŞAMANIN BİR ANLAMI YOK SON VER BU DÜNYADAKİ HAYALLERİNE SEVGİLERİNE DOSTLUKLARINA EVET HAKLI İÇİMDEKİ DUYGU VE BANA BEYNİM DİYORKİ;GİTT YOK OL YOK OL VE SON NEFESİNE SON VER DİYOR İŞTE GİDİYORUM VEDA EDİYORUM SİZLERE SONSUZLUĞA GİDİYORUM CANIM OĞLUM AFFED BENİ AFFET ARTIK SEN BÜYÜDÜN KENDİ AYAKLARININ ÜZERİNDE DURABİLİYORSUN HEP SENİN İÇİN YAŞADIM VE ARTIK DAYANAMIYORUM GERİDEN TEK 1VEYA 3GÜN AĞLARSINIZ SONRA BEN HİÇ ÖLMEMİŞ GİBİ DEVAM EDERSİNİZ HAYATINIZA BENSE OĞLUM HEP SENİ GÖKYÜZNDEN SENİ İZLEYECEĞİM VE SANA BAKACAĞIM KKKOLLAYACAĞIM YİNE İÇİM YANACAK YİNE IZDIRAP ÇEKECEĞİM SENİ SEVİYORUM VE DOSTLARIMI SEVİYORUM HAKKINIZI HELAL EDİN DÜNYADA BIRAKTIKLARIM SEVGİ VE SAYGI İLE KALIN BENSE HAKKIMI HELALL EDEREK ELVEDA DİYORUM SİZLERE SİZLERİ ÇOKKKKKKK SEVİYORUM SONSUZLUKTAN YALAN DÜNYAYA SAYGILARIMLA................
|
ki hayatınızın en büyük umudu zaten yanınızda , yaşama sebebiniz çok tatlı bişey..allah ayırmasın..