(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİT-5 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİT-5 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler şairim gusel dizelerdi kutladım kaleminizi :) izninizle bir iki satır benden muhabbetle efendim saygılarımla....
Git işte git ... Ağzımızda ki kan yutağımıza dolmadan, yürü git … sen Aksa'da namaz kıl ben bir sapan bulayım, kaldırımlardan taş söküp zulme düşman olayım. Hadi git Gidelim ki ölüm bizi bulmadan biz ölümü bulalım... Sen ayetlerini topla ben bohçalayalım bin kaç yıllık öfkemizi. Sis vakti sağır ve sessiz terk edelim bu viran ülkeyi Hadi git git .. Leyla'nın ülkesine gitt …. Endülüste, Irak'ta, Filistin'de, toprağa damlayan her gözyaşının biçare yükünü omuzuna vur da git …Kahpe kurşunlar değil, yollar alnından mıhladı ya seni hadi gittt…köyden sürülen bir derviş gibi, yollara kurban gitt ..Sen ayetlerini topladın. Ve kaç kaç Leyla'nın ülkesine...Hadi var sen git yolun açık olsun...
gece gelsin gözlerimizle kavgamız olmaz bizim..tükenmez umutlarımız...korkular hep vardı var olacak..sevdamızı gömdüğümüz yürekler geceleri ağlar geceleri güler..şairler gece yaşar gece ölür..tükenmez sevgilerimiz...kaleminiz var olsun
cismen gitselerde ruhumuzdan gitmiyorlar ki... içimzde biryerlerde kendilerini hissettirmeye devam ediyorlar... bize de sensiz mi asla! demek düşüyor her şeye rağmen... şiir şiirdi....saygılarımla...
Git Hasreti getir bana Aksın içime nehir nehir Sulansın yalnızlık çiçeklerim Git Düşlerimi getir bana Düşsün uykularıma da sensizlik Hiç dolmasın çilelerim Git Geceyi getir bana Gece ki karabasanlara gebe Ayağa kalksın korkularım. Git Tükensin tüm umutlarım. GİT DERKEN DAHA ÇOK GİTME DER GİBİ GELDİ BANA.. ACIYLA İSYANLA SÖYLENMİŞ BİR ''GİT'' VAR..
GİT AMA ŞİMDİLİK GİT ÇABUK GEL, KARABASANLAR BASMADAN, UMUTLARIM TÜKENMEDEN GEL, BEN BÖYLE ANLADIM.. YİNE MÜKEMMELDİ.. TEBRİKLER YAZAN YÜREĞİNİZE.. ŞİİR GÜNÜMÜZ VE BAHAR BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN..
Git dedim gitti. Ancak ben gidemiyorum bir türlü ondan. Aklıma gelmişken ''Gidiyorum senden'' diye bir şiir yazayım faydası olur belki...:)) Teşekkürler can.
Güzel dizeleri okurken birden rahmetli Zeki Müren ve "Gitme sana muhtacım Gözümde nursun Başımda tacım muhtacım...Şarkısını mırıldandım....Duygularınıza sağlık.. Selam ve sevgiyle..
Evet,Git,yalnızlıklar çoğalsın;Git,sıkıntılar bitmesin;Git,geceler karabasana dönsün;Git,umutlarım tükensin.....Gitmeeeeeee demenin çok güzel bir yolu,harikaydı,tebrikler,selamlar.....
Git Düşlerimi getir bana Düşsün uykularıma da sensizlik Hiç dolmasın çilelerim
Aslında git derken sanki gitme der gibi bir çağrı çıkıyor şairin gönlünden. Çok anlamlı harika bir şiier r olmuş hemşerim. Elinize gönlünüze sağlık. Zekle duygulanarak okudum. Selam saygılar.
Git Düşlerimi getir bana Düşsün uykularıma da sensizlik Hiç dolmasın çilelerim
Git Geceyi getir bana Gece ki karabasanlara gebe Ayağa kalksın korkularım.
Git Tükensin tüm umutlarım.
Git derken bile kalmasını haykırmış yürek . Hüznün notalarından dinlediğim en hüzzam şarkıydı eseriniz. Gönlünüze esenlik ve mutluluk dileklerimle üstadım.Yine mükemmel bir eser okuttunuz.Sağolun varolun. Selam ve saygılarımla.
merhaba can dost; gitmesin yaaa umutlarda bitmesin harika üstat tek kelimeyle işte şiiir benim diyor ne olur sizleri okuyalım ya biz bir süre yazmayalım kıskanıyorum böyle kalemleri kocaman yüreğinizi kutlarım üstat saygılarımla...
varlıgı ayrı bir güzel yoklugu ayrı .... sende sevmeyi sevdim .... özlemi hasreti aşka dair tüm duyguları der gibisin dost... yüregine saglık cok hoştu... slm ve dua ile...
git ve tükensin umutlar
ve artsın acılar
hiç olmazsa bir bardak rakıda mutlu yüzeriz
tebrikler