(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........İHTİYACIM VAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........İHTİYACIM VAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani insanın içindeki susuzluğu gideren pınarın suyu şıp şıp akarya dereye, mısraların suyu dereye değil gönüle akıyor. Gönlün bundan sonra hiç yanmasın.
Pervin hanim , Her zamanki gibi sade , guzel ve akici bir sekilde anlatmissiniz anlatilmasi gerekeni .Ne guzel duygu yuklu bir yureginiz var caglayip dursun ! tesekkurler paylastiginiz icin. Sevgilerimle
NILGUN tarafından 3/20/2009 7:26:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
tek kelime ile "harika" bir yurek sesi okudum kaleminizden...sevgiler saygilar yazan kaleminize yazdiran yureginize...kaleminiz daim olsun sevgili saire...
Dokunsam dokunamıyorum, ağlasam ağlayamıyorum, sevsem sevemiyorum, yaşasam yaşayamıyorum seni....Yine yağmur yağıyor, içimde mi yoksa dışarıda mı seçemiyorum. Neden hep aynı zamana denk geliyorlar? Nedeni neydi bu halimin. Sonunu yaşamak istemediğim şeyleri neden seçmişim gibi yaşamak zorunda kalıyorum. Yoksun işte yanımda. belki bir yağmur tanesi belki de bir gözyaşı, ne farkımız var dışarıdaki hava ile aramızda?
Şimdi çıkacağım dışarı, yine aynı yağmur dokunuşları sensizliğin dokunuşu gibi ıslatıcak beni. Yağmur damlasının dışı ıslak değil ki, içi ıslak benim gibi. Bakma ıslaklığıma. Sadece yağmur damlalarının ıslaklığı. Ben yine sensizligi içimdeki sevgi ile kurutuyorum. Kurutup saklıyorum ki, bozulmasın. Çünkü sana ve sevgine zaman ki gibi bugün de ihtiyacım var...
Sanki besteleyen biri olsa harika bir şarkı olacakmış gibi ,mırıldanarak okudum...Nasıl okunursa okunsun çok güzel...Yüreğine ve ellerine sağlık... Saygılarımla...
Dinmeyen bir acım var
Biliyorsun en fazla
Sana ihtiyacım var
Akşam olup inince
Sensiz başlar ya gece
İşte o an gelince
Sana ihtiyacım var
Bir güzel söz duymaya
Koynunda uyumaya
Hep yanında olmaya
Sana ihtiyacım var
yüreginize saglik,,,,mukemmel olmus yine süpersiniz,,,,, hekesin böyle bir sevgiye ihtiyaci var bugünlerde,,,,,, saygilar sevgiler tbrkler