Yaşam bir var, bir yokmuş, Sonu olmayan bulanık bir yolmuş, Payıma bu yolda sensiz yürümek düştü,
Aldığım her nefeste adını zikretsemde, Derin bir kırgınlık var kalbimde, Özledim yüreğime işleyen bakışlarını, Anılarsa dostum mu düşmanım mı bilemez oldum artık, Çünkü düşünmekten korkuyorum, Acıyan yüreğimin çığlığına dayanamıyorum, Her şey karşımda duruyor sanki, Suçlarcasına bakıyorlar bana, Eğiyorum başımı öne, Kader diyebiliyorum sadece,
Önceden hayalinle mutlu olurdum oysa, İçimi sıcacık ederdi, Sana sarılmadan hiç yatmazdım mesela, İyi geceler öpücüğümü sen kondururdun alnıma, Yorganımı örtüp yatarken yatağıma, Otururdun sanki başucuma, Uyumamı beklerdin, Uykuya daldığım an silinirdi hayalin, Ezberlerdim seni ninni gibi.
Ne idik ne olduk savaştığımız bu yolda, Engebeli bu hayatta kaybolduk, Bense dilimde hala ismin, Yüreğimde dua’m ile aldım başımı gidiyorum, Hala bildiğim dua’yı okuyorum.
Acısa da kalbim, Adını her an ve hala içimde taşıyorum, Unutmak gibi bir lüksüm yok lakin Biraz durulmak istiyorum, Acıyan kalbimin sızısına dayanamıyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Artık Anlamı Yok Bu Satırların şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Artık Anlamı Yok Bu Satırların şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne idik ne olduk savaştığımız bu yolda, Engebeli bu hayatta kaybolduk, Bense dilimde hala ismin, Yüreğimde dua’m ile aldım başımı gidiyorum, Hala bildiğim dua’yı okuyorum.
Acısa da kalbim, Adını her an ve hala içimde taşıyorum, Unutmak gibi bir lüksüm yok lakin Biraz durulmak istiyorum…
Güzel bir aşk şiiri olmuş tebrikler, kaleminiz daim olsun,Yüreğiniz sağlık dolsun saygı ve selamlarımla