(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kim özlemez ki çocukluğunu... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kim özlemez ki çocukluğunu... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birt an çocukluk yıllarımı hatırladım. Şiirinizde anlattıklarınızı aynen yaşadım. Bence şimdiki çocuklar ile bizim çocukluğumuz arasındaki fark sevgi, saygı ve kanaattir. Aileleri çocuklar yönetir oldu sanki. Güzel bir paylaşımdı. Saygılarımı sunuyorum.
herkesin cocukluguna ait özledigi anlari vardir güzel bir cpcukluk yasayan daha cok özlem duyar cocukluyguna,,,, yüreginize saglik o günler biraz zorda olsa aklima geldi ,,,saygilar,,,
evet kim özlemez ki çocukluğunu hayal üstüne kurduğu hayalleri özelden özele sorduğu yılları kim unutur ki ...
Haklısın kim özlemez ki can çocukluk gibi var mı? kirlenmemiş bir masumiyet fondaki çocuğun gözlerine baksana nasıl da parlıyor ışıl ışıl, hangimizin gözleri öylesine canlı ve parlak bakabiliyor alıp nerelere götürdü beni bir bilsen? enfesti bütünüyle harikaydı kutlarım yüreğine kalemine tşkler hep sevgiyle kal...
Hele yaşlandıkça daha bir özlem çoğalıyor o çocukluğa:))) Hepimiz özleriz güzeldir çünkü saflıktır ya belki de ondan... Tebrikler şair yüreğinize sağlık.
hiç kimse unutamaz Vallah çocukluğumuzda ki olanlar her zaman akılda kalıyor ne güzel günlerdir diyoruz kendi kendimize gönülden kutluyoum üstat kaleminize ve gönlünüzün sesine sağlık saygımla
ne varsa umuda ,mutluluğa dair çocukluğumun mahzenlerinde kaldı...istemezmiyim tekrar o anları yaşamak hemde çok isterim gidip o mahzenlerden çıkartacak çok umutlarım var....çok güzel bir şiirdi...yüreğine emeğine sağlık...saygımla
Sen ki, bahar kadar güzel gökyüzü kadar özgürsün. gül ki, gül açsın bahçeler tüm çocuklar seninle gülsün..................... ...............................meselci şairimiz msal gibi şiir yazmış çocukluğunua kutlarım
Çocukluk insan hayatının en güzel dönemi... Ah keşke o çocuk masumiyetini yitimemiş olsaydık... Naif hoş bir şiir.Tebrik ediyorum meselci.Selâm ve sevgiyle.
Hatırlıyorum da.. Dizlerimin yarası hiç iyileşmezdi.. Yüzüm gözüm kir içinde ne neşeli çağdı. Küçük tebeşir hırsızlarının ki kadardı günahımız; seksek çizip oynicaz diye. "keşke" öğrendiğim en can yakıcı kelime. Keşke çocuk haytalığında yaşasam devamımı, vız gelse tırıs gitse. Saygımla meselci.
Güzel bir paylaşımdı. Saygılarımı sunuyorum.