(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dışarısı Korkunç... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dışarısı Korkunç... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dışarısı gerçekten korkunç sayın meselci ama içerisi daha mı iyi iki ucu kirli değnek tut tutabilirsen çok şiir ve sadece şiir bende sadece kutladım kutlayabildiysem selamlarım sana ve yürek düşlerine saygımla.
Sevgili arkadasim siirin cok guzel olmus, ama o kadar korkuttun ki beni yarin nasil disari cikacagim ben simdi:) bukadar karamsar olmayalim lutfen.. var olan guzellikleri gormemezlikten gemeyiz... saygilarimla.
VAROLAN GÜZELLİKLERİ hiçbir zaman görmezden gelmedim gelmeyeceğim ... hayatın bir iç yüzü de dışarı ve bu dışarı şimdi çok korkunç olduğunu söylüyorum ilgine tşkler çok ...
dışarıda dum duma bir hayat söz konusu dışarıda güçlü olmak için mazlum halkı ezmek için bahane çok hastahane ise yok ...
Düne kadar bu kadar korkunç değildi dost, değildi... Ve biz insan oğlu korkunç hale getirene dek elimizden geleni ardımıza koymadık...Yurdumun bağı, bahçesi, yaylası, dağları çiçek kokuyordu şimdi ise kan kokuyor neyi paylaşamıyoruz , niçin? bir karış toprak uğruna mı hepsi yazık hemde çook yazık can çook yazık... Dilerim herşey eskisi gibi olur ve yine yaşanılır hale gelir cennet vatanımız kardeşçe... Saygılar...
gönülen kutluyorum
saygımla