BOZKIRIN ORTASINDA AYRILIK
ve bir akşam vakti
kuşların kanadında terk etti sevdan beni bir bulutun ardına saklanıp bir yangının orta yerinde bir başıma koyuverip ... sana kal diyemedim tutup ellerinden sen gittin tel tel saçların gitti ve gözlerin gitti çalıp rengini akşamın bir bozkırın ortasında toz duman ... -- bu nasıl özlemek böyle bir geven gibi batar içime FATİH ŞAHİN IŞIK |
bir geven gibi batar içime
tebrikler sayin sair tebrikler..
özlüyorsunuz degilmi??
eminim ki icinizde bir o kadar aciyordur??
iste sayin sair ask dedikleri böyle bir sey allah kimsenin basina vermesin..
bizden gecti sayin sair dilerim sizin acinizda en yakin zamanda diner ve siz tüm bu acilarinizi unutur hayatinizi sen sakrak bir vaziyet gecirirsiniz..
size tüm bu dileklerimi sevdiginizle dilemek isterdim ama hayat maalesef öyle aciki insanin öyle her istedigi her an olmuyor..
bi uzaktan kumanda düsünün izlediginiz kanaldaki en sevdiginiz bi program an geliyor size sigici geliyor yada (icerigi) sizi acmiyor daha yapici daha degisik akla hitap eden bilginizi doyurucu yönde seyler istiyorsunuz ve diger kanallara geciyorsunuz degilmi sayin sairim.. cünkü kumanda sizin elinizde..
yönetim sizde..
ama an geliyor siz tuslara bastikca kanal yerinde sayiyor müdahale etmek icin ayaga kalkip tvnin üzerindeki tuslardan basmaniz gerekiyor ama öyle yorgun öyle bitkin oluyorsunuz ki artik kalkmaya ne haliniz ne mecaliniz nede yüzünüz olmuyor ve siz sayin sairim karsinizdaki ekranda sabit takili kalmis görüyntüyle yetinmek kaliyorsunuz verdigim örnek belki size ilginc yada ne bileyim tuhaf gelmis olabilir ama ben cok yerinde bir örnek oldugunu düsünüyor ve bu örnegimi sizinle seve seve paylasiyorum nede olsa butür örneklerin paylasmaya acik olmasi gerektigini düsünüyorum ve size iyigeceler diliyorum..
lütfen ama lütfen hep böyle dostcakaliniz..
eyy sayin sair..
..