(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇANAKKALE’DE NE GÖRDÜM? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇANAKKALE’DE NE GÖRDÜM? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Türk'ün Kıblesi Çanakkale'nin Ozan dilinde yankılanması... Çanakkale'de yaşamanın gururunu bir kez daha hissettim ar damarlarımda... Yüreğinize sağlık Üstadım...
Ozan ERBABİ'miz, internet sitelerine beş on gömlek üstün gelecek bir insandır. Lütfen bari onun değerini yaşarken bilelim. Sadece benim bildiğim yüzden fazla şiiri var. Çoğu "şair(!)" hayatını bir şiir bile yazamadan tamamlıyorken, bu büyüğümüzün her fırsatta ellerinden öpmek gereklidir.
Estağfurullah gardaş mahcup ettiniz bizi. Allah razı olsun sizden, gönlünüzde böyle bir sevgi bırakabilmişsek ne mutlu bize. Selam ve dua ile, Allaha emanet olunuz OZAN ERBABİ
Lazlar nöbete durmuş bütün kıyı boyuna, Çerkezler set çekiyor Seddülbahir koyuna. Avşarlarla Yörükler yatmış koyun koyuna, Kürt’ü, Dadaş’ı gördüm, bu gün Çanakkale’de...
HEP BİR OLDUK SAVAŞTIK ... ŞİMDİ AYIRMAK İSTİYORLAR AMA BOŞUNA... TEBRİK EDER SAYGILARIMI SUNARIM...
Böyle güzel vatana asla paha biçilmez, Cennetle kıyaslansa; birbirinden seçilmez. ERBABİ’de anladı; “Çanakkale geçilmez!” Gözünde yaşı gördüm bugün Çanakkale’de.
Ah şairim! bir anlayabilsek, bir anlatabilsek o ruhu yeni neslllere! Şimdi çoğuna bunlar bir masal, bir ninni gibi bile gelmiyor. Yoksa bu ülkede böyle ayrı gayrı ikilik olur mu. Bölücülerin kötü niyetlilerin kulakları çınlasın. Güzel şiiriniz için tebrikler. Selam ile...
Yanlarına kalmamış, İngiliz’in ettiği, Toprakta, gemilerle ölmeye getirttiği. Demek bunlar, Akif’in yamyama benzettiği, Çok gâvur leşi gördüm, bu gün Çanakkale’de.
Böyle güzel vatana asla paha biçilmez, Cennetle kıyaslansa; birbirinden seçilmez. ERBABİ’de anladı; “Çanakkale geçilmez!” Gözünde yaşı gördüm bugün Çanakkale’de.
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Çanakkale'de yaşamanın gururunu bir kez daha hissettim ar damarlarımda...
Yüreğinize sağlık Üstadım...