Ne demek bir Kürdistan devleti kurulursa Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! Masaya YUMRUK yürek taş gibi vurulursa Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Hey milletim uyuma! Bak A B D kof çıktı Sen hala koş peşine küffarlar lamba yaktı Çok sevdiğin Avrupa´n nasıl da baştan koktu Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Yeter kalkın silkinin hani uyanıktınız Toprak vatanaşkından yüreği yanıktınız Bence siz aldandınız çoktan çok kanıktınız Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Duysana satlık Vatan ve Allah diyen kafa Gidilen yol hatalı Hakk ipi kalkmış rafa Yıllardır bölmek için kâfir karışmış saf´a Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Çok sevdiğin ecdadın kahrolur seni görse Pislik yahudi durma biraz daha vur örs´e Dört taraftan sarsa da çelikten duvar örse Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Abid olan Müslüman namazda verdin ya söz Secdede mi kaldı tek; yanmaz mı içinde köz Sakın izin verme ha! Yurt olmaz asla göz göz Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Bu aslen Haçlı sefer Allah´la savaş hâşâ! Mankurt olan vatandaş ellerde olmuş maşa Güvendiği BATI´dan gelir de yumruk şaşa! Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Kur´an´a tahammül yok Avrupa kör ve sağır KÖRü yoldaş yapmışız ahh uykumuz çok ağır Köre baktık şaş´olduk; kuyruğun yandı bağır! ! ! Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi!! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
Öz´de birdir Müslüman olmaz Türk Kürt ayrımı İslam der Müslim kardeş birbirinden gayrı mı? Bizde densiz çok lakin beyinleri(?) sivri mi? Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Bölük pörçük dinsizler şeytanla kafa vermiş Kardeşkanı dökmeye Haçlıların akl´ermiş Bizden mason dönekler hemen post yere sermiş Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Ah BİRde Bire ersek topyekun kuvvet olsak Cihad sancağın gerip Haçlı köpeğe dalsak Vatan kana hasretse serden geçip hem ölsek Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Aşk-ı Muhammed kalpte; KÖPEKTE nefsi lezzet Dünya tek kanat gelse, yenemez; BİZDE izzet Nice gönüller var ki kalkan olmaya namzet! Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Ne yazsak ne desek boş delik kova almaz su Zaten kabul etmişler; ataları maymunsu Bırak tüyler dökülsün kalmasın şusu busu Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
BEYAZδm kılıç bile bakarsın lazım olur Haçlı kellesi gelir bileğim hazım olur Kürdistan derse biri, O EKBER KOZ´um olur Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Soysuza keskin kılıç dostumuza sırçayız Küfür şunu bilmeli zannetmesin serçeyiz Et ve tırnak gibiyiz ayrılmaz bir parçayız Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Üç beş aklı evvelle üç beş kiralık maşa Olmaz hayaller ile başlatmışlar temaşa Hiç karga nefesiyle dağ yıkılır mı haşa Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!.............................Makberî
İşte misak-ı milli, çıkmasın aklınızdan Kanımız yere düşer, dönmeyiz yolumuzdan Duydunuz mu dişe diş, cana can kanımızdan Hiç kusura bakmayın, kimse bölemez bizi İnan ki lime lime, doğrarız BİZLER sizi
Bu vatan bu bayrağa, sarıldık biz kürtle Sahip çıkıyorlarmış, ya sonrası sepetle Bir olmayın siz sakın, kanı bozuk namertle Hiç kusura bakmayın, kimse bölemez bizi İnan ki lime lime, doğrarız BİZLER sizi...........................Sükûtî
Öyle kolay mı bölmek, gücü yeten buyursun! Mümkünse ayırması, kum tanesi ayırsın! İşte meydân, er olan, top tüfengin sıyırsın! Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
Bu toprağın üstünde, tam bin yıllık mühür var, Şehîdimin, gâzimin, emâneti namus âr! Yan gözle bakanlara, ederiz dünyayı dar! Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
Biz kardeşiz dedikçe, körüklerler ateşi, Gâflette uyuyanlar, görmüyor düşmân işi, Yahudi, Ermeniler, çeker bu işte başı! Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
Asırlardır dertleri, uyuyalım hep uyu, Türlü filim çevirir, imânsız kancık soyu, Yıkmaya çalışırlar, yıkılmaz Türk’te duyu! Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
İnsanlığın vicdânı, merhâmetkâr yönüyüz, Kendimizi biliriz, müsterihiz, kâniyiz, Hak, hukuk, adâletle, müsemmayız baniyiz, Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
Dimdik ayakta DEVLET, sivili askeriyle, Başetmişiz yüzyıllar, hakikâtin körüyle, Akınlara koşmuşuz, imânımız nûruyla, Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
Bilenler iyi bilir, kimleriz, neciyiz biz, Zâlimlere öcüysek, mazlûm baş tacıyız biz, Devlet-i ebed müddet, dâim duâcıyız biz! Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
Beyazî yazmış candan, inandığı doğruyu, Uyanın uykulardan, kavrayın bu çağrıyı, Ozan İlo’m ses ver ki, korku sarsın uğruyu! Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!.................................ozanilo
Büyük bir bedeniz kürkümüz aynı Dilimiz, şarkımız türkümüz aynı Milli kültürümüz ülkümüz aynı Mozaik değiliz, milletiz MİLLET !
Adımız Türk’tür ki başka ad bilmem , Hain, dönek varken silahı silmem, İnsanım ölürüm esir edilmem; Mozaik değiliz, milletiz MİLLET !......................................arıbeyi
OSMANLI DEVLETİNDE TÜRK KÜRT LAZ VE ÇERKEZ KENDİ YÖRE ÖRFÜNÜ YAŞAMAKTAYDI HERKES DİNDE BİRLİK DİREKTİ,YIKAMADI TÜM DÜNYA BİR DEVLET VARDI CANDA,YÜREKTE DAİM MERKEZ
NE ZAMAN ZAYIFLADIK, EL AÇDIK HAÇLILARA ENGİZİSYON EKİBİ,BAŞLADI OYUNLARA KENDİMİZE GELMENİN VAKTİ GELDİ GEÇİYOR DÖNMEYELİM İTİLEN SÜRÜLEN KOYUNLARA..................Bayram Ali Bülbül
Türkiye’de yaşayan elbet Türk milletidir, Ezelden beri düşman tefrika illetidir, Kürd’ü Laz’ı Çerkes’i,Türk’ün canı, etidir; Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi! ................................şair-i lale
Kim diyorsa bölerim, buyursun beri gelsin Yüreği tutuyorsa, görelim haydi bölsün Ey hainler sürüsü,bu söz aklında kalsın Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
Atamız ecdadımz ynı vatanda yatar Vatanı sevmeyeni onların kanı tutar Sevmeyen çeksin gitsin, işte orada yollar Hiç kusura bakmayın kimse bölemaz bizi! inan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!............................varol
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜRDİSTAN DERSE BİRİ O EKBER KOZUM OLUR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜRDİSTAN DERSE BİRİ O EKBER KOZUM OLUR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüzyıllardır ezanlar bu toprakta ünledi Yerde insan gökte melek ol ezanı dinledi Yüzbinlerce şehit Allah diyerek inledi Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
hacı ali tarafından 3/29/2009 1:12:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kim diyorsa bölerim, buyursun beri gelsin Yüreği tutuyorsa, görelim haydi bölsün Ey hainler sürüsü,bu söz aklında kalsın Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
Atamız ecdadımz ynı vatanda yatar Vatanı sevmeyeni onların kanı tutar Sevmeyen çeksin gitsin, işte orada yollar Hiç kusura bakmayın kimse bölemaz bizi! inan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
Dedim bende kardeşim... Yüreğine kalemine kuvvet. Şiir, tekniği ile olduğu kadar muhtevası ile de mükemmel... Yürekten kutluyorum kardeşimi, selamlar...
Ne demek bir Kürdistan devleti kurulursa Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! Masaya YUMRUK yürek taş gibi vurulursa Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Hey milletim uyuma! Bak A B D kof çıktı Sen hala koş peşine küffarlar lamba yaktı Çok sevdiğin Avrupa´n nasıl da baştan koktu Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Yeter kalkın silkinin hani uyanıktınız Toprak vatan aşkından yüreği yanıktınız Bence siz aldandınız çoktan çok kanıktınız Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Duysana satlık Vatan ve Allah diyen kafa Gidilen yol hatalı Hakk ipi kalkmış rafa Yıllardır bölmek için kâfir karışmış saf´a Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Çok sevdiğin ecdadın kahrolur seni görse Pislik yahudi durma biraz daha vur örs´e Dört taraftan sarsa da çelikten duvar örse Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Abid olan Müslüman namazda verdin ya söz Secdede mi kaldı tek; yanmaz mı içinde köz Sakın izin verme ha! Yurt olmaz asla göz göz Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Bu aslen Haçlı sefer Allah´la savaş hâşâ! Mankurt olan vatandaş ellerde olmuş maşa Güvendiği BATI´dan gelir de yumruk şaşa! Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Kur´an´a tahammül yok Avrupa kör ve sağır KÖRü yoldaş yapmışız ahh uykumuz çok ağır Köre baktık şaş´olduk; kuyruğun yandı bağır! ! ! Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi!! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
Öz´de birdir Müslüman olmaz Türk Kürt ayrımı İslam der Müslim kardeş birbirinden gayrı mı? Bizde densiz çok lakin beyinleri(?) sivri mi? Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Bölük pörçük dinsizler şeytanla kafa vermiş Kardeşkanı dökmeye Haçlıların akl´ermiş Bizden mason dönekler hemen post yere sermiş Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Ah BİRde Bire ersek topyekun kuvvet olsak Cihad sancağın gerip Haçlı köpeğe dalsak Vatan kana hasretse serden geçip hem ölsek Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Aşk-ı Muhammed kalpte; KÖPEKTE nefsi lezzet Dünya tek kanat gelse, yenemez; BİZDE izzet Nice gönüller var ki kalkan olmaya namzet! Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
Ne yazsak ne desek boş delik kova almaz su Zaten kabul etmişler; ataları maymunsu Bırak tüyler dökülsün kalmasın şusu busu Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
BEYAZδm kılıç bile bakarsın lazım olur Haçlı kellesi gelir bileğim hazım olur Kürdistan derse biri, O EKBER KOZ´um olur Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
her dizenin altına imzamı atarım sevgili kızım. harikasın. vaktim olsaydı bir kaç dize de ben armağan ederdimama çok az zamanım var maalesef. kutladım yürekli kızımın yüreğini... selametle.
Türkiye'de yaşayan elbet Türk milletidir, Ezelden beri düşman tefrika illetidir, Kürd'ü Laz'ı Çerkes'i,Türk'ün canı, etidir; Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
Yüreğine sağlık Usta harika bir şiir harika bir mesaj Bilhassa son günlerde iyice azıttılar beyinlerini ''Halkların kardeşliği adı altında en büyük ırkçılıgı yapan bazı hain gruplar''
Duyarlı yüreğini kutluyorum ama Tasalanacak bişey yok Allah'ın izniyle Bu Ülkeye bişe olmaz ÜZerinde nice Şehit kanı var, nice şehit Hakkı var... Esen kalın Yüreğiniz dert görmesin...
Yorum yazılabilir mi bu şiire bilmiyorum çünkü siz söylenmesi gerekenleri söylemişsiniz.
Bizler yıllardır hep el ele, kol kola, gönül gönüle girdik barış ve kardeşlk yolunda halaya ve bu halayın tek bir zincirinin bile kopartılmasına müsade etmemliyiz tüm gücümüz ile.
Bu ülke bizim ve biz bu topraklar üstünde hep birlikte sevgi ve kardeşlik içinde yaşamayı başaracağız birbirimizin haklarını gasp etmeden, bir birimizi yok etmeden ve kimsenin oyununa gelmeden.
Çok özeldi bir seslenişti dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar duyarlı yüreğinize
OSMANLI DEVLETİNDE TÜRK KÜRT LAZ VE ÇERKEZ KENDİ YÖRE ÖRFÜNÜ YAŞAMAKTAYDI HERKES DİNDE BİRLİK DİREKTİ,YIKAMADI TÜM DÜNYA BİR DEVLET VARDI CANDA,YÜREKTE DAİM MERKEZ
NE ZAMAN ZAYIFLADIK, EL AÇDIK HAÇLILARA ENGİZİSYON EKİBİ,BAŞLADI OYUNLARA KENDİMİZE GELMENİN VAKTİ GELDİ GEÇİYOR DÖNMEYELİM İTİLEN SÜRÜLEN KOYUNLARA
ÇOK DOLU DOLU BİR KONU,GÜZEL DE İŞLEMİŞSİN,PKK OYUNU DA SON SENARYOLARINI OYNUYOR,ARDINDA HANGİ PLAN HANGİ OYUN VAR BİLEMİYORUM YÜREĞİNE SAĞLIK SELAMLAR
Şairim bölmek amacıyla söyleyen o lafazanlara sen diyeceğini demişsin. Bize söyleyecek söz kalmamış ta birde yumuşak geçiş yapmak isteyenler var. Güya bizi parçalara ayırıp suni bağlarla bir araya getireceklermiş. Bende onlara kızıp aldım kalemimi elime,bakın neler yazmış kalemim.
Büyük bir bedeniz kürkümüz aynı Dilimiz, şarkımız türkümüz aynı Milli kültürümüz ülkümüz aynı Mozaik değiliz, milletiz MİLLET !
Adımız Türk’tür ki başka ad bilmem , Hain, dönek varken silahı silmem, İnsanım ölürüm esir edilmem; Mozaik değiliz, milletiz MİLLET !
SÖYLENECEK SÖZ KALMAMIŞ BİZİM İÇİN.... TERTTÜT ETMEDEN YAZILANLARA İMZAMI ATARIM... BÜTÜN CANLARA SELAM OLSUN......... BU ÜLKE KANLA ALINDI KANLA VERİLİR.. O KANI VERACEK BİR MİLLET DE GÖREMİYORUM....CESARETİ OLAN DENESİN....SİZİ TEKRAR KUTLUYOR SAYGIYLA SELAMLIYORUM............
Öz´de birdir Müslüman olmaz Türk Kürt ayrımı İslam der Müslim kardeş birbirinden gayrı mı?
SİZCE AYRIM YAPMIYORLARMI!!! YILLARCA KÜRT HALKI KENDİ DİLİNİ KONUŞAMADI...VS VS....
BU ÜLKE BÖLÜNMEZ BÖLÜNEMEZ HEP BİRDİ HEP BİR OLACAK... TÜRKÜ KÜRDÜ LAZI ÇERKEZİ ÇANAKKALEDE DÖKTÜ KANI... BU OLANLARIN HEPSİ GAVURUN OYUNU... GELMESELER GAZA OLMAZ BU KADAR TEMAŞA... YAŞASIN HALKLARIN KARDEŞLİGİ....
Bu yüce millet kıyâmete kadar İslam'ın bayraktarlığını yapacaktır. Cenab-ı Hak, bu milletin yâr ve yardımcısıdır. Dünyanın dört bir yanında her ırktan, her dinden insana yardım elini uzatan başka bir millet var mı? Kürdistancılar, ergenekoncuların, Encümen-i Danişçilerin maşalarıydı. Ergenekon artık deşifre oldu. Hiçbir halt edemezler. Yeter ki biz Müslüman Kürt kardeşlerimizi dışlamayalım, onları Yahudi Barzani'nin kucağına itmeyelim. Saygılar değerli şair.
bu vatan bizim durmaz yörüngesinde dünya eşitliğin özgürlüğün çizdiği yolda Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
Gönlüne sağlık Beyazî Vatan sevgisiyle çarpan yüreğini kutluyorum. Kulaklara küpe edilmesi gereken çok güzel bir şiir. Hürmetle.
Öyle kolay mı bölmek, gücü yeten buyursun! Mümkünse ayırması, kum tanesi ayırsın! İşte meydân, er olan, top tüfengin sıyırsın! Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
Bu toprağın üstünde, tam bin yıllık mühür var, Şehîdimin, gâzimin, emâneti namus âr! Yan gözle bakanlara, ederiz dünyayı dar! Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
Biz kardeşiz dedikçe, körüklerler ateşi, Gâflette uyuyanlar, görmüyor düşmân işi, Yahudi, Ermeniler, çeker bu işte başı! Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
Asırlardır dertleri, uyuyalım hep uyu, Türlü filim çevirir, imânsız kancık soyu, Yıkmaya çalışırlar, yıkılmaz Türk'te duyu! Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
İnsanlığın vicdânı, merhâmetkâr yönüyüz, Kendimizi biliriz, müsterihiz, kâniyiz, Hak, hukuk, adâletle, müsemmayız baniyiz, Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
Dimdik ayakta DEVLET, sivili askeriyle, Başetmişiz yüzyıllar, hakikâtin körüyle, Akınlara koşmuşuz, imânımız nûruyla, Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
Bilenler iyi bilir, kimleriz, neciyiz biz, Zâlimlere öcüysek, mazlûm baş tacıyız biz, Devlet-i ebed müddet, dâim duâcıyız biz! Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
Beyazî yazmış candan, inandığı doğruyu, Uyanın uykulardan, kavrayın bu çağrıyı, Ozan İlo'm ses ver ki, korku sarsın uğruyu! Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!
ozanilo tarafından 3/18/2009 2:19:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ne yazsak ne desek boş delik kova almaz su Zaten kabul etmişler; ataları maymunsu Bırak tüyler dökülsün kalmasın şusu busu Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
BEYAZδm kılıç bile bakarsın lazım olur Haçlı kellesi gelir bileğim hazım olur Kürdistan derse biri, O EKBER KOZ´um olur Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
NÖBETÇİYİZ BİZ BİRİ ÖLSE BİNİ VAR ESAS TELAŞ ONLARI SARAR
İşte misak-ı milli, çıkmasın aklınızdan Kanımız yere düşer, dönmeyiz yolumuzdan Duydunuz mu dişe diş, cana can kanımızdan Hiç kusura bakmayın, kimse bölemez bizi İnan ki lime lime, doğrarız BİZLER sizi
Bu vatan bu bayrağa, sarıldık biz kürtle Sahip çıkıyorlarmış, ya sonrası sepetle Bir olmayın siz sakın, kanı bozuk namertle Hiç kusura bakmayın, kimse bölemez bizi İnan ki lime lime, doğrarız BİZLER sizi...........................Sükûtî
BEYAZδm kılıç bile bakarsın lazım olur Haçlı kellesi gelir bileğim hazım olur Kürdistan derse biri, O EKBER KOZ´um olur Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi! İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!
İNANIN LİME LİME DOĞRARIZ HEPİNİZİ (İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi!!) DAHA UYGUN OLURDU DİYE DÜŞÜNÜYORUM................YÜREKTEN ALKIŞLIYORUM.........
Ah BİRde Bire ersek topyekun kuvvet olsak Cihad sancağın gerip Haçlı köpeğe dalsak Vatan kana hasretse serden geçip hem ölsek Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi
Aşk-ı Muhammed kalpte; KÖPEKTE nefsi lezzet Dünya tek kanat gelse, yenemez; BİZDE izzet Nice gönüller var ki kalkan olmaya namzet! Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi
Bu dizeleri okumak içimi serinletti desem ! En güçlü silah kalemdir ve bu yolda öylesine güzel kullanılıyor ki .Sanılmasın ki yazılıp orada kalıyor.Bence çokta etkili oluyor.Bir de gözlerini kapamış kulaklarını tıkamış kendini batıya satmış müslüman ülkeler (onlara da ne derece müslüman denilirse ) birlik olsalar. Mükemmel bir şiir sayın Beyazi Sizi yürekten kutluyorum...
Kürdistan hepsi hikaye bizleri bölmeye çalışan dış güçler tarafından ortaya atılmış yem herkes şundan emin olsun ki burası Türkiye Türk gücüde öyle bir güçtür ki kolay kolay bu gücü kimse deviremez yeterki biz birlikteliğimizi koruyup vatanımıza bayrağımıza ve Atatürk ilke ve inkilaplarına sahip çıkalım , Kutlarım bu güzel yüreği sevgilerimle
AB-D Brüksel Zirvesi Sonuç Bildirisi Madde: 23.."..müzakerelerin yalnız Türkiye’yle değil, diğer devletlerle de yapılabileceğini... Müzakereler sırasında Türkiye birkaç devlete bölünürse veya güneydoğu bölgesinde bir Kürt devleti kurulursa, yeni bir karara gerek olmaksızın onlarla da müzakere yapılacağına...
böyle bir madde yok kardeşim bu maddeyi koyacak yürek olsa onlarda
Zirve’den Türkiye ile ilgili belirtilen hususlar konusunda bir değerlendirme yapmak gerekirse şu konuların belirtilmesinde fayda bulunmaktadır: Uyum Protokolü’nün imzalanması demek Güney Kıbrıs’ı tanınması anlamına gelecektir deniyor. Bu hukuken de facto tanımanın ötesine geçmeyecek bir husustur. Fakat her halükarda Kıbrıs ile ilgili problemin müzakerelerin başlangıç tarihine kadar çözülmediği takdirde 31 başlık altında açılacak ve geçici olarak kapatılacak müzakere başlıklarının her oylamasında ‘bu sefer Yunanistan veto edecek mi acaba?#8217; huzursuzluğu yaşanmasına neden olacaktır. Bir diğer husus müzakerelerin açık uçlu olmasıyla ilgilidir. Aslında müzakerelerin doğası gereği süreç açık uçludur. Bu süreç tamamlanmadan daha önce de hiçbir aday ülkenin üyeliği kabul edilmemiştir. Fakat sürecin bu niteliği sadece Türkiye için açık bir şekilde ifade edilmiştir. Fakat yine de bu konu ile ilgili olarak Türkiye’yi kaygılandıracak çok önemli bir nokta bulunmamaktadır. Kalıcı güvenlik önlemleri, uzun geçiş süreleri ve derogasyonlarla ilgili olarak ise, AB’nin bir aday ülkeye serbest dolaşım alanında kalıcı olarak uygulayabileceği bir önlem AB hukukunun Tek Pazar ile ilgili yapısına aykırı düşmektedir. Şöyle ki, Tek Pazar felsefesinin altında yatan en önemli unsur kişilerin, malların, hizmetlerin ve sermayenin serbest dolaşımıdır. Bir diğer tartışmaya açık konu da, aday ülkenin üyelik yükümlülüklerinin tamamını yerine getirmediği takdirde Avrupa yapısına sıkı bağlarla kenetlenecek olması ifadesidir. Bu ifade aslında Türk halkının morali açısından olumsuz olmasının dışında Türkiye’nin adaylık süreciyle ilgili ciddi sıkıntı yaratacak bir problem değildir. Kimi çevreler bu ifadenin böyle bir başarısızlığı peşinen kabul etmek anlamını taşıdığını düşünse de bu cümlenin üzerinde çok fazla durulmasının önümüzdeki süreç içerisinde çok fazla bir getirisi olmayacaktır.
Ne yazsak ne desek boş delik kova almaz su Zaten kabul etmişler; ataları maymunsu Bırak tüyler dökülsün kalmasın şusu busu Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi
BEYAZδm kılıç bile bakarsın lazım olur Haçlı kellesi gelir bileğim hazım olur Kürdistan derse biri, O EKBER KOZ´um olur Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi
tebrikler beyazi doğrusu mükemmel dizayn edilmiş bir şiir gıpta ettim ve kalemini takdir ettim tebrikller uzaun soluklu olmasına rağmen kopmadan aynı ahenk ve zengin kelime yapısı ile işlenmiş örnek bir hece şiiri bu şiir adına sağol ,okuyunbca bir kıtada ben yazayım derrken iki kıta olmuş onuda buraya alayım yüreğine sağlık,abisinden kardeşine takdire ve sevgilerle bunlarda benden
Soysuza keskin kılıç dostumuza sırçayız Küfür şunu bilmeli zannetmesin serçeyiz Et ve tırnak gibiyiz ayrılmaz bir parçayız Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi
Üç beş aklı evvelle üç beş kiralık maşa Olmaz hayaller ile başlatmışlar temaşa Hiç karga nefesiyle dağ yıkılır mı haşa Hiç kusura bakmayın kimse bölemez bizi İnan ki lime lime doğrarız BİZLER sizi.............................Makberî
Makberî -Ahmet Akkoyun tarafından 3/18/2009 1:22:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
ya hu az önce okudum yirmi üçüncü maddeyi sen ne saçmalıyorsun kardeşim yürmi üçünce madde de türkiyenin T harfi bile geçmiyor nerenden
okudun anlamadım ama ben ilk başta kızmıştım bu metne ama müzakerenin 23. maddesi şöyle ha sana gelen maillerden hareket ediyorsan o mailleri atanlar zaten vatan haini bir grup bunu unutma
İşte brüksel zirvesinin 23. maddesi. Gerçek metinden. 23. Avrupa Konseyi, aday ülkelerin her biriyle yürütülecek katılım müzakerelerinin bir müzakere çerçevesine dayanması üzerinde uzlaşmaya varmıştır. Komisyon’un önerisine dayanarak Konsey tarafından oluşturulacak her çerçeve, 5. genişleme sürecindeki tecrübeleri ve gelişmekte olan müktesebatı göz önünde bulundurarak, her aday ülkenin kendine has şartlarına, özel durumuna ve niteliklerine göre aşağıda sıralanan unsurları ele alacaktır:
• Daha önceki müzakerelerde olduğu gibi, müzakerelerin esası, üye ülkelerin bir tarafta aday ülkenin diğer tarafta yer aldığı, kararların oybirliğine dayandığı Hükümetlerarası Konferansta belirlenecek ve her biri ayrı bir politika alanını kapsayan müzakere başlıklarına ayrılacaktır. Komisyon tavsiyesi üzerine oybirliği ile hareket eden Konsey, müzakere başlığının geçici olarak kapatılması ve uygun olduğunda her başlığın açılması için gerekli kıyas koşullarını belirleyecektir; ilgili müktesebat başlığına bağlı olarak bu koşullar, mevzuat uyumu ve müktesebatın yeterli derecede uygulanmasının yanı sıra Avrupa Birliği ile sözleşmeye bağlı ilişkilerden doğan yükümlülüklere dayanacaktır.
• Uzun geçiş dönemleri, istisnalar, özel düzenlemeler ya da kalıcı koruma önlemleri; örneğin koruma önlemlerinin temelini oluşturacak daimi olarak kullanılabilecek maddeler, göz önünde bulundurulabilecektir. Komisyon, uygun gördüğü hallerde bunları, kişilerin serbest dolaşımı, yapısal politikalar ya da tarım gibi alanlarda müzakere çerçevesi önerilerine koyacaktır. Ayrıca, kişilerin serbest dolaşımını nihai olarak tesis edeni karar alma mekanizması, üye ülkelere azami rol vermelidir. Geçiş düzenlemeleri ya da koruma önlemleri rekabete ve Tek Pazarın işleyişine etkilerine göre gözden geçirilmelidir.
• Aday ülkenin Birliğe katılımının mali yönleri, uygulanan Mali Çerçeve kapsamında ele alınmalıdır. Bundan ötürü, müzakerelere henüz başlamamış ve Birliğe katılımı mali reform gerektirecek kadar büyük mali sonuçlar yaratacak olan adaylar ile müzakereler, olası önemli mali reformlarla birlikte ancak 2014 yılından sonraki dönemi kapsayan Mali Çerçeve’nin oluşturulmasından sonra tamamlanabilecektir.
• Müzakerelerin ortak hedefi Birliğe üyeliktir.
Sonuçları önceden garanti edilemeyen bu müzakereler açık uçludur.
Tüm Kopenhag kriterleri dikkate alındığında, aday ülkenin üyeliğin tüm gereklerini tam olarak üstlenecek durumda olmaması halinde, aday ülkenin Avrupa yapılarına en sıkı bağlarla bağlanması temin edilmelidir.
• Özgürlük, demokrasi, insan haklarına ve temel özgürlüklere saygı ve hukukun üstünlüğü gibi Birliğin üzerine kurulduğu değerlerin bir aday ülkede ciddi ve sürekli ihlal edilmesi durumunda, Komisyon kendi girişimi ya da üye ülkelerin üçte birinin talebiyle müzakerelerin askıya alınıp alınmamasını tavsiye edebilir ve müzakerelerin yeniden başlayabilmesi için gerekli koşulları önerebilir. Konsey, aday ülkeye söz hakkı verdikten sonra, müzakerelerin askıya alınması ve yeniden başlatılması koşullarına ilişkin Komisyon önerisi ile ilgili kararını nitelikli çoğunlukla alacaktır. Üye ülkeler, Hükümetlerarası Konferansta (HAK), oybirliği ile karar alma gerekliliğine halel getirmeksizin, Konsey kararına göre hareket edeceklerdir. Avrupa Parlamentosu bu konuda bilgilendirilecektir.
• Katılım müzakerelerine paralel olarak Birlik her aday ülkeyle kapsamlı bir siyasi ve kültürel diyaloğa girecektir. Bu kapsamlı diyalog, kişileri bir araya getirerek karşılıklı anlayışı iyileştirmek amacıyla sivil toplumu da kapsayacaktır.
ben bu kürdistan işini açık öğretim fakültesine benzetiyorum bilmem yanılıyormuyum ama ne söylersen söyle bizi yönetenler kör sağır yada işlerine öyle geliyor. bal çalınmış dudaklarına şiir için yoruma gerek yok elbette güzel kalemini binlerce kez kutlarım daim olsun ve hep yazsın ama bizi bölmeye çalışan ve onlara çanak tutan elveren destek olan .kandıran herkesin allah belasını versın diyecem ama ağzıma yakıştıramadım ama versin yine de
Kurdistanı ben Afrikada kuracağım yakındır. Bütün bölücüleride oraya göndereceğim.
İçin rahat olsun dostum. Kurdistan dedikleri şey BAT'ının Kurdler'in ağzına çaldığı bir baldan ibarettir. Barzanisi şusu busu farkedecek bunu ama iş işten geçtikten sonra. Ben rahatım zira çakal sürüsünün miadı artık doldu.