(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Gözyaşımsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Gözyaşımsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen güneşimsin, Beni karanlığa terk edip, Başka dünyalara doğan. sayın dostum .bırak sevgini anlamayan , onu duyumsamayan gitsin.ve emin ol o senin güneşin olamamış,başka dünyalara da doğamayacak.kendi karanlığında ordan oraya aydınlık peşinde koşmaktan yorulacak ama ölemeyecek.isteyecek ama ölemeyecek.işte kendi yarattığımız cehennem.uzaklarda aramaya gerek varmı sonsuz ateşin acısını.ve sen anlık karanlığından irkilip göreceksinki güneşin ta kendisi olmuşsun.ve bilki yanmadan güneş olunmuyor .kalemin daim yüreğin aydınlık dolu olsun.
Sen güneşimsin, Beni karanlığa terk edip, Başka dünyalara doğan.
Sen korkularımsın, Acımsın,düş kırıklığımsın.
Ama yine de hasretimsin, Yüreğimi yangın yerine çeviren.
az ama o kadar anlamı derinki.sitemle başlamış ama sevdanın büyüklüğü, acının yoğunluğunu,özlemin buram buram tütmesi,ama yinede vazgeçilmezliği mısralarda adeta feryat ediyor.mükemmel dizelerdi. yüreğinize sağlık...sevgilerle kalın....
Sen gözyaşımsın,
Ağlamayıp içime akıttığım.
Sen güneşimsin,
Beni karanlığa terk edip,
Başka dünyalara doğan.
Sen korkularımsın,
Acımsın,düş kırıklığımsın.
Ama yine de hasretimsin,
Yüreğimi yangın yerine çeviren.
Bu yürek kapıları açar mı?
Ben sizin şiirlerinizde genelde hüzün görüğyorum.....
Umarım bahar gelir.......Saygılar