(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN SUSUYORSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN SUSUYORSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazan sevgilinin susmasında yarar var, susun şiiri dinlesin ki ne kadar sevildiğini ve değer verildiğini görsün görsünde vefasız olmasın .güzeldi.yüreğine sağlık,kudretli kaleminden güzel eser okudum.bu gün ilk sizin şiirinizi okudum.kendime geldim beğeni ile okudum zevk aldım.kutlarım.can dost.tebrikler.saygılar.
penceremde bir bahar vakitsiz bir kar düşmüş damlara bir çiçeğe ayaz vuruyor bir mart sabahı yalnızlığım… sana şiirler söylüyorum
bahara dair sevdaya dair.. gözlerine dair..
penceremde bir bahar elimde bir şiir sana şiirler söylüyorum sen susuyorsun…
Şiir çok güzel, sanırım şiirleri yazdığınız bir çiçek..susan... dili olmayan, pencerenizin önündeki nazlı bir menekşe mi?, yoksa kırda kendince açıp yüreklere sevda salan bir beyaz papatya mı? aşka fallar açtıran, tek tek yaprakları acımasızca koparılan, masum bir papatya... ya da bir lale baharda bütün muhteşemliğiyle rengarenk açan, hatta bir devre adını yazdıran, Lale Devri'nin vazgeçilmez çiçeği, padişların... sultanların.. saraylarının bahçelerine ihtişmalı bir görüntü veren, ya da bir gül, gülistanda açan, bülbülü dile getiren, ya da bir gelincik.. baharda kan kırmızı açıp, bahara neşe katan,rüzğarla savrulan yaprakları, kırmızı kalpler gibi etrafa saçılan, kan kırmızı rengiyle yeşil çayırları bir tablo gibi zenginleştiren, gelincikler mi şiirlerinizi duymayıp susan... çok güzeldi, bana baharı yaşattı, bütün bahar çiçekleri geldi geçti yüreğimden, yüreğime baharlar geldi dizelerinizi okuyunca.. kutlarım Fatih bey, neşeli bir bahar dilerim, bol şiirler yazdıran, sağlıcakla kalınız..
Şiir ve dostluk adına sevgilerimle, Saygılarım insan olan özünüze her daim*
Saygılar
BLUEfairy tarafından 3/15/2009 12:30:41 PM zamanında düzenlenmiştir.