(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....92 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....92 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
beğeniyle okudum yazan yüreğiniz dert görmesin kalem daim olsun efendim
Enteresan bir durum gerçekten ; Yazdığım bir çok şiire bu kadar yorum alamamışken , sitenin saat ile oynamasına olan bir satırlık tepkim ve eleştirim beş yorum almış ... Teşekkürler :)))... Halit Ercan ...
...
Halit Ercan tarafından 3/16/2009 12:43:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Zamanı geriye alıp yaşanılan mutlu anları tekrardan yaşamak olabilir.Yada bir an evvel ufuktaki mutlulukları yakalamak için dar günleri geride bırakmak için olabilir.Oysa insan için var olan zaman dilimi içinde bulunduğu zaman dilimidir.Saatler akarken mutlu olmasını bilmek lazım.Saygılar.
beğeniyle okudum yazan yüreğiniz dert görmesin kalem daim olsun efendim
Enteresan bir durum gerçekten ; Yazdığım bir çok
şiire bu kadar yorum alamamışken , sitenin saat ile
oynamasına olan bir satırlık tepkim ve eleştirim
beş yorum almış ... Teşekkürler :)))... Halit Ercan ...
...
Halit Ercan tarafından 3/16/2009 12:43:36 AM zamanında düzenlenmiştir.