Aydedenin ışıgında Sahipken gecedünyaya Bir ateşi harlayıp Tüm acılarını alevlerde yakarken Bir düşüncede aşkın şahlanışını Yüreginde zincir vuramadıgın Efeligin zamanını, Özlüyormusun?
Yarın herşey iyi olacak duygusunu, Vurdumduymazlıgın zevkini, Hani bir kalemde sileblmeyi, Kim düşünürdüki dünü Yemişim dünyanın gazabını, Dünyayı bir çürük takada batırmayı Hayallerin bini beş paraydı hani, Özlüyormusun?
Hiç yoktan sorun yaratıp, Aylakca dolaşmak vardı, İçten bi of çekmek bile meziyetken, Düş görebilmekti yarınları, Her şey cok iyi olacaktı; Oldumuki? Özlüyorum de hadi, Ben çok özlüyorum..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLÜYORMUSUN GEÇMİŞİ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLÜYORMUSUN GEÇMİŞİ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç yoktan sorun yaratıp, Aylakca dolaşmak vardı, İçten bi of çekmek bile meziyetken, Düş görebilmekti yarınları, Her şey cok iyi olacaktı; Oldumuki? Özlüyorum de hadi, Ben çok özlüyorum..
Güzeldi tebrikler yüreğinize kaleminize sağlık saygı ve selamlarımla
Hiç yoktan sorun yaratıp,
Aylakca dolaşmak vardı,
İçten bi of çekmek bile meziyetken,
Düş görebilmekti yarınları,
Her şey cok iyi olacaktı;
Oldumuki?
Özlüyorum de hadi,
Ben çok özlüyorum..
Güzeldi tebrikler
yüreğinize kaleminize sağlık
saygı ve selamlarımla