Kar olup düşsem avuçlarına, Üşüdüm, Isıtır mısın avuç içi sıcaklığında? İmkansız artık değil mi? Kara zindanda esir oldu yüreğim, iki satırlık cümleden ibaret sana seslenişim, Ömrümün sonuna kadar müebbet yemişim, şehirler arası otobüs garında bırakmışım ben sevdiğimi, ardımda bitmeyi bekleyen el sallanırmış meğer bu aşka güle güle dercesine, gurbet yok etti ayın şavkındaki emanetimi, hayatsa bildiğini okuyor duymamı sağlamaya çalışırcasına, enkaz altındaki bedenimi ayağa kaldırmaya çalışmak benimki.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Artık Anlamı Yok Bu Satırların şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Artık Anlamı Yok Bu Satırların şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayat pakatleyip vermiş yaşayacaklarımızı ..yaşamın içinde kalına bilirse ne ala ..ama sanki hiç yaşamın içi yok hep yaşamın kıyısındayız gibi yüreğin dert görmesin güzeldi..tebrikler
ben de son 2 mısranızı anlayamadım ama şiiriniz güzel gerçeği söylemek gerekirse. elinize sağlık, umarım şu ''-ki'' leri halledersizin çünkü bayaa bir anlam karmaşası oluyor.
"ayın şavkındaki emanetimi, enkaz altındaki bedenimi" şeklinde "-ki" yapım eklerini bitişk yazın. "ayağa kaldırmaya çalışmak benimki. " dizesinde ise "-ki" ilgi zamiri, yâni ek biçimindeki bir zamir olduğu için bitişik yazılmalı. Şiir ise anlatım olarak özgün ve başarılı. Kutluyorum.
duymamı sağlamaya çalışırcasına,
hayat pakatleyip vermiş yaşayacaklarımızı ..yaşamın içinde kalına bilirse ne ala ..ama sanki hiç yaşamın içi yok hep yaşamın kıyısındayız gibi
yüreğin dert görmesin güzeldi..tebrikler