Gecemin sürgününe sürünüyor bir aşüfte rüzgâr Güya felçli Zira ben diz çökmüşken başlamıştı tatlı tatlı Ve sürüldüğümde senden Süründüğümde duydum dizlerimin yara acısını Gönlümün yâr’a acısını
Öyle bir yakıcı…
Bu hiçbir bakirin düşlerine asılmamalı…
Sen genç kanına yan Deliliğinle yeni günlere uyan Yoksa zordur acısı saklıların yüreğinde figan
Bu da hiçbir bakirenin sözleriyle asılmamalı…
Gideli beri yüreğimde kaynar deli kazanı Ne desem çelmesidir yokluğunun Ne bildiysem yok oluşuna dairdir… Neredeysen… Sen… Her… Her neredeysen çıkıp gelmelisin şimdi Kalmamış umutlarımdan sevda biçmelisin Paramparça bedenime beyaz çaput sarmalısın belki de… Ve sonum olsa bile…
Bile bile sevdim seni… Bile bile ölüm… Kuruyan dudaklarıma bir buse Son nefesimi verebileyim diye
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deli Kazanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deli Kazanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gideli beri yüreğimde kaynar deli kazanı Ne desem çelmesidir yokluğunun Ne bildiysem yok oluşuna dairdir… Neredeysen… Sen… Her… Her neredeysen çıkıp gelmelisin şimdi Kalmamış umutlarımdan sevda biçmelisin Paramparça bedenime beyaz çaput sarmalısın belki de… Ve sonum olsa bile…
Bile bile sevdim seni… Bile bile ölüm… Kuruyan dudaklarıma bir buse Son nefesimi verebileyim diye
Geçmiş olsun geçmişime...
Yüreğine sağlık sevgili arkadaşım. Mükemmel bir şiir. Gönülden kutluyorum sizi. Saygı ve hürmetlerimle.
ki geçmiş
aslında hep bizimle
ve geçmemiş
ilk günkü gibi
ilk
hep
Sevgimle