(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DELİ DOLU AŞIKTIK.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DELİ DOLU AŞIKTIK.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hesapsız buluşmalarla devam ederdi aramız yere havaya sığmaz sevgimiz anlayacağınız anlayacağımız .... Bir Meselci şiiri. Üstüne söz yok Susutuk. Saygılarımla.
can cana bir birimize tutunurduk haklısın çok güzel olmuş oysa şimdi kardeşi kardeşe vurduruyorlar çıkarcı itler her şey gönlünce olsun güzel yürekli kardeşim sevgiler
aşıktık göklerin en mavi portrelerine en parlayan yıldızlarına ...
en sahici el tutuşmalara en kanatıcı yel kavuşmalara özlem duyardık ...
özlem duyardık kışta geçen sıcak gecelerimize özlem duyardık yazda esen serin hecelerimize can cana ...
can cana birbirimize tutunurduk ne geceyi ne gündüzü hesaba katarak ...
hesapsız buluşmalarla devam ederdi aramız yere havaya sığmaz sevgimiz anlayacağınız anlayacağımız ... Yüreğine sağlık sevgili arkadaşım. Mükemmel bir şiir. Gönülden kutluyorum sizi. Saygı ve hürmetlerimle.