(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
((Gittin..)) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
((Gittin..)) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O GTMİŞ SİZDE PEŞİNDEN GİTMİŞSİNİZ HERHALDE DEĞERLİ DOST KALEM BEN SAFANIZDA BU ŞİİRİ GÖREMEDİM!!!!YORUMLADAN OKUDUM SİTEMİ,SEVGİYİ İÇİNDE BARINDIRAN GÜZEL DİZELER YÜREĞİNE SAĞLIK TEBRİK EDERİM.SELAMLAR.
Unutulanların arasına katıldın, Bu aşk noktalanmalıydı ve; Vazgeçmeliydim senden! Yapamadım... Gittin.. Bilki, senden vazgeçemedim! Bilki, seninle birlikte sevdanı’da yaşatacağım yüreğimde Bilki; ’ S_E_N_İ U_N_U_T_A_M_A_D_I_M! ’
Güzel dizeler okudum kaleminizden Gidişlerin arkasından yazılan şiirler ve yakılan ağıtlar her zaman bana hüznü yaşatmıştır. Bu şiirde de yaşadım o hüznü.
Gidişini önlemek için tutmak vardı ellerinden, Ellerim değil miydi her dokunuşumda seni ürperten? Birkez dokunsam, birkez tutsam ellerini, Gitmek için bütün cesaretin kaybolurdu. Tutamadım... Gittin.. Nereye gittiğin önemli değildi! Artık yoktun, kurtulmalıydım senden ve, Yokluk duygusundan! Kurtulamadım.. Gittin.. Unutulanların arasına katıldın, Bu aşk noktalanmalıydı ve; Vazgeçmeliydim senden! Yapamadım... Gittin.. Bilki, senden vazgeçemedim! Bilki, seninle birlikte sevdanı’da yaşatacağım yüreğimde Bilki; ’ S_E_N_İ U_N_U_T_A_M_A_D_I_M! ’ (( efsun gözlüm ))
Yüreğine sağlık sevgili arkadaşım. Mükemmel bir şiir. Gönülden kutluyorum sizi. Mübarek mevlit Kandilinizi kutlar sizlere, ailneize ve tüm insanlığa sağlık, barış ve huzur getirmesini yüce mevladan temenni ederim.