Su olmak istiyorum akmak için, Yel olmak istiyorum esmek için, Güneş olmak istiyorum yakmak için, Gül olmak istiyorum solmak için, Kar olmak istiyorum üşütmek için...
Oysa ben bazen çok şeyim Ve bazen ben hiçbir şeyim. Dağlara doruk olsam, Varmasa bana tenin. Dünyaya mağma olsam, Uzanamasa bana elin. Masaldaki cadı olsam, Sevmese beni yüreğin.
Git çok uzaklara Görmeyim seni. Var git ıraklara, Duymayım seni. Kapa şu gözlerini, Görme duamı. Tıka kulaklarını, Duyma dilde adını.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ONULMAZ DERT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ONULMAZ DERT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Git çok uzaklara Görmeyim seni. Var git ıraklara, Duymayım seni. Kapa şu gözlerini, Görme duamı. Tıka kulaklarını, Duyma dilde adını güzeidi kutlarım yüreğinize sağlık......
oysa ben bazen çok şeyim ve bazen ben hiçbir şeyim. dağlara doruk olsam, varmasa bana elin. dünyaya mağma olsam, uzanamasa bana elin. masaldaki cadı olsam, sevmese beni yüreğin.
git çok uzaklara görmeyim seni. var git şu dağlara, duymayım seni. kapa şu gözlerini, görme duamı. tıka kulaklarını, duyma dilde adını.
ve doğumların en asili kelimeli bir bebeği okumak