(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgisiz Sevda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgisiz Sevda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kanun namına, Ağabey, şiir güzel de, öğlen oldu vakit. Acıktık biraz.. (Tereyağlı ve hafif sarmısaklı hingaldan dem vurmak isterdim ama bu zulüm olur.) Neyse ağabey, ilhamınız bol olsun. Alaca'dan selam getirdim size.. Kanun namına..
Sevgisiz sevdalar..farklı bir tamlama.. Acılar sevdaları sevgisizleştirirken aşkı perçinliyor ve böylesine güzel dizeler dökülüyor şairlerin dilinden.. Tebrik ederim hocam, çok güzel bir şiirdi..Kaleminize sağlık..
Yıkıldı şu sevda köprülerim Su kalmadı gözümde akacak Acılarımı her gece törpülerim Kan kalmadı acıyıpta akacak ============================= Aşkın atesi bu kadar mı yakar, İnsan aklına taktımı bu kadar mı takar. Sonra hasret dolu bir yüzle bakar, Takat kalmadı yürüyüpde gidecek .. Tebrikler Hocam . Çok güzeldi ..
Genç yaşımda rengim soldu
Bu saçlarımı bu güzel ömrümü
Sevgisiz sevdalarım yoldu
Sevgisiz Sevda
Şiir başlığı çok güzel dizelerde artısı ..güzeldi..