(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENDİMİ SANA TESLİM ETMELİYİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENDİMİ SANA TESLİM ETMELİYİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kalben ve aklen kendimi sana teslim etmeliyim seni kazanmak uğruna ... _______________ -zaten kalp kayarsa sevdigine aklin yalniz isi ne, artik teslim olmali seven yürege... -sevdasinin gözüne girmek icin, onu kazanmak icin yapamayacagi yoktur egerki gercekten seviyorsa... -her yaptigi gözüne hos ve güzel gelir... hic bir cirkinligi yakistiramaz, toz kondurmaz ona... * -dizelerin COK güzeldi Selim can, kutlarim yüregini...
kendimi sana teslim etmeliyim gece doğururken bir esmer çocuğu koynundan ...
koynundan güneş doğarken gecenin kendimi sana teslim etmeliyim kalben ve aklen ...
kalben ve aklen kendimi sana teslim etmeliyim seni kazanmak uğruna ...
seni kazanmak uğruna her türlü acıya her çeşit kavgaya karışmalıyım seve seve ...
seve seve kendimi sana teslim etmeliyim varlığına el divane saygı göstererek ... şiirin can damarlarını iyi bağlamışsınız sevgili üstad.. emeğiniz kutladım saygımla..
harikaydı harika..
keleminle özlem gideriyorum..
okıya okuya....